19 Eylül 2013 Perşembe

Isotrexin Jel Yan Etkileri !!

Merhaba. Bunu yazsam mı yazmasam mı karar veremedim ve yazmak istedim.Çok fazla sivilce derdim olmasa da çene bölgemde kapalı siyah noktalar var kapalı derken siyah siyah durmuyorlar ama deri altından kendini belli ediyorlar. Çene bölgemde öyle az buz da yok yani sürekli sivilce oluyorlar biri geçiyor diğeri sivilce oluyor bu yüzden cilt doktoruna gittim ve bana ısotrexin jel verdi. Geceleri kullanmamı söyledi ve kullanmaya başladım. İlk iki gün yüzümde kaşıntı oldu aldırış etmedim ve kullanmaya devam ettim üçüncü gün cildim soyulmaya başladı ama öyle böyle değil resmen kabuk attı. Dördüncü gün ise jeli sürmem ile birlikte yüzüm aşırı derecede yandı yerimde duramadım resmen ve sabah uyandığım da yüzüm resmen ateşte yanmış gibi kıpkırmızıydı ve acayip yanıyordu. Elimi değdiremedim bile yüzüme !! Şu anda yüzüm deli gibi yanıyor ve kıpkırmızı acımı nasıl anlatsam size bilemiyorum ama şöyle düşünün elinizi yaktığınızda bile canınız ne kadar acıyor o acı benim şu anda yüzümde !!
 Bu gün sağlık ocağında ki doktora gittim ve anlattım ilacımı kesmemi söyledi ve kortizon kremi verdi yanıklar için iki gün sürüp bir daha sürmememi söyledi ve eğer bu kremin hapını kullanıyorsam hemen kesmemi beni öteki tarafa göndermek istemediğini söyledi (allahtan hapını kullanmıyordum) fakat verdiği kremi yüzüme sürünce acım resmen katlandı ve hemen yüzümü yıkadım . Yüzümü yıkarken kullandığım  jeller bile yakıyor yüzümü !!
Şu anda hiçbir krem ,  ilaç kullanmamaya karar verdik ailecek  bol bol su içip kızarıklarımın geçmesini bekleyeceğim.
Bazı bloglarda bu tarz yan etkileri olabiliyormuş diye okudum ama ben bir daha bu ilacı kullanamam bu kızarıklar yüzünden resmen psikolojim bozuldu !!
Nasıl nefret ettiysem içimden resmini çekmek bile gelmedi attım öyle bir köşeye duruyor.


Dua edin de kızarıklarım geçsin :)




                                                                                              SEVGİLERLEEE  :)


İLETİŞİM : vosbagaa@gmail.com
BLOGLOVİN : Hayallerimin Arka Bahçesi

83 yorum:

  1. Eğer o kadar fazla değilse problemin doktorun sana bunu vermesi hata olmuş. Hele ki her gün akşamları sürmeni söylemesi... Benim doktorum bana yaz aylarında gün aşırı, geceleri sürmemi söylemişti. Kış aylarında ise her gece sürdüm ve dediğin gibi dökülmeler bende de oldu malesef. Bence de sen biraz ilaçlardan uzak dur ve güneşe çıkmamaya çalış. İzmir'de olsan sana mükemmel bir doktor tavsiyesi verirdim ama malesef canım :/ Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eli ile dokundu hemen ilaç yazdı. Zaten başka hiç bir şey söylemedi akşamları sür dedi sadece sağolsun yüzümü mahvetti. Malesef İzmir'de değilim Teşekkür ederim inşallah geçer :)

      Sil
    2. izmirdeki dokrun ismini yazar mısın :)

      Sil
    3. isotrexin ışıkla tepkimeye giriyor ve yüzü yakıyor. geç kalmış olabilirm 3 yıl kadar ama .. :D öyle yani gece yatarken sürceksin. eğer cildin kuruysa önce nemlendirici sürüp sonra cok azıcık alıp yüzüne yaycaksn. böyle kullanmanı tavsiye ederim :)

      Sil
  2. vala bende bayagıdır kullanıyorumda yazını agzım acık okudum bnde hıc bı sorun yok gayette gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya demek ki benim cildim hasas çünkü iki üç gün yüzüm yanmış gibi dolandım ortalıkta :/

      Sil
    2. merhaba sikayetleriniz halen devam ediyormu bendede ayni durum söz konusu 10 gundur yuzum boyle su an ne durumda gectimi yanma gectiyse kac gun surdu

      Sil
    3. gizem hnm merhaba uzun zaman geçti ama şikayetleriniz devam etmektemi şu an yuzunuz ne durumda acaba sizin kadar olmamakla birlikte ayni durumlar bir haftadir bendede söz konusu. gectiyse nasil ve ne kadar zamanda gecti

      Sil
    4. Bende kullanıyorum acayip derecede yüzüm yanıyor ve yüzümde soyulmalar olmaya basladı ne yapacagımı sasırdım benim yüzümde sadece iz var baska bisey yok

      Sil
    5. Ya benim de tam 4. Günümde cildim yanmaya basladı temizledım üzerine yanık kremi sürdm ama acısı katlandı onu da hemen yıkadm suan yuzumde yanık lekelerı var hafta sonu oldugundn hastaneye gidemedim sızdekı yanık lekeleri yanı kızarklıklar gectımı

      Sil
    6. Gizem hanim benimde aynisi oldu doktora gittim iki krem bi de hap verdi simdi kullanicam da sizde yanmadan sonra kullandinz mi kaç günde geçti

      Sil
  3. Bende bu ürünü yeni kullanmaya başladım ama bazı yazılarda gördüğüm bir durum var genelde bu ürünü kullananlar bu ürünü sabaha kadar yüzlerinde tutmuşlar. Benim dr um bana 2 saat tutup yıkamamı söyledi. Acaba sorunun kaynağı çok uzun süre yüzde tutmuş olmak olabilirmi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belkide uzun süre kaldığı için olabilir ama doktor bana hiç iki saat sonra yıka filan demedi bende sabah kadar tuttum :/ ama birdaha kullanmam bu ilacı belkide bünyem kaldırmadı

      Sil
    2. Merhaba Gizem.. Benimde çene kısmında sivilcelerim var hrr gün yüz temizleme peeling i kullanmama rağmen geçmedi son çareyi doktora gitmekle buldum. Yüzüme baktı ve üç ilaç yazdı isotrexin clindoxly ve expigment bu ilaçları her gün gece uyumadan dönüşümlü olarak devam etmemi söyledi. İsotrexin i kullandığım zaman yüzüm geriliyor ve kabuk tutuyor bşr daha kş kullanımda yanma oluyor çünkü ölü deriyi atıyor yani benim düşüncem öyle eger cildin de ciddi yanmalar devam ediyor ise ya da sivilce problemi varsa clindoxly i kullanmanı tavsiye ederim pişman olmayacaksın ve cildine nemlendirici ya da güneş kremi kullanmayı ihmal etme derim..

      Sil
  4. Bende kulanıyorum hiç bir yanma etkisi göremedim ortalama 1 aydır kullanmama rağmen. Sen kullanış biçimini değiştir mesela sürmeden yüzünü soğuk suyla yıka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık kullanmıyorum aynı olayı tekrar yaşamaktan korkuyrum sanırım :)

      Sil
    2. gizem hnm .su an bendede ayni seyler soz konusu malesef siz su an ne durumdasiniz gectiyse nasil gecti yardimci olurmusunuz yuzumu sabunla sicak suyla bile yikayamiyorum

      Sil
  5. Bende 3 4 ay kullandım sivilce lekeleri vardı yanagımda hiç bi yan etkisini görmedim aksine tüm lekeleri gecirdi geceleri yatmadan kullanıyordum düzenli kullanımla sivilce izlerinden kurtuldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya sevindim sizin adınıza belki yüzümü soyması deriyi atmaktı amaç olarak ama o acıya katlanılacak gibi değildi

      Sil
    2. Bende yeni kullanmaya başlıyorum inşallah yararı olur ama doktor bana sabah akşam süreceksin dedi

      Sil
    3. Peki başta sivilce çıkmasına sebep oldu mu sizde? Ben de sadece izler icin kullanıyorum fakat sivilcelerle doldu yüzüm

      Sil
    4. Ben de suan bes gundur kullanıyorum ama yuzum felaket sivilce doldu yanaklarima yayildi umarım gecer ya normalmi bu sizce?

      Sil
    5. bende de var kızarklık ama geçer dıo doktr ıns etksı ıyı olr mllt ..:)

      Sil
    6. Mrb bende yeni kullanıcam o jeli inşallah faydası olur yaaa

      Sil
  6. Bende kullanıyorumm yüzümde soyulma azda olsa arada kızarma oluyor.. gece yatmadan sürüyorum sabah yıkıyorum yanmada sürdüğümde oluyor ama şuan için o kadarda rahatsız edici değil.. senin cildin çok hassasmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım çünkü öyle hafif bir kızarıklık değildi resmen yanmışım gibi duruyordu ve o şekilde acısı vardı

      Sil
    2. Bende saskinlkla okudum yorumlara bakarken telasa kapildim benmde 4 5 gun oldu baslayali yazdiklarin gibi yanma surdugumde oluyor insallh bi sorun çıkmaz

      Sil
  7. benim de yüzümde sivilceler var.Doktor tavsiye etti 2 haftadır kullanıyorum bir gelişme göremedim daha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer benim gibi ters etkisini görmediysen kullanmaya devam et bence çünkü etkisini gören bir srü insan var ama bir o kadarda yan etki yapan

      Sil
  8. merhaba arkadaslar.
    Uzun zamandir akne problemi yasiyorum cok sivilcem var :( kendim yurtdisinda kaliyorum ve Turkiyedeki akrabalar bu ilaci yolladilar bana, benimde yaklasik bir hafta yuzum yanikdi cok aciyordu kullandigimda, ama simdi yuzum "alisdi" gibi.
    Bende yaklasik bir aydir kullaniyorum, geceleri surup yatiyorum sabahda yikayorum, yalniz pek faydasini gørmedim ben daha ? yani tam tersi oluyor sanki daha fazla sivilce cikartmis gibi yuzum..
    Faydalari gørenler varmi? varsa nezaman faydasini gørdunuz? bu sivilcelerden kurtulmak istiyorum artik! igrenc bisey. devamli fontonden kullaniyorum gøzukmesin diye cok utaniyorum yuzumden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdışında daha iyi doktorlar olabilir eğer o kadar kötüyse bi doktora git hapla tedavi yapabilirler çok ilerideyse ve daha kesin çözüm oluyo hapla tedavi

      Sil
  9. Eger ilac hassasiyet oluşturuyorsa yuzunuz hafif nemliyken uygulayin..seyreltip yani..bi de yanma ya da asiri soyulmada gun asiri kullanmaniz da fayda var..guzel bi ilac..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an kullanmıyorum ilacı .Kullandıktan sonra seyreltmenin de bir faydası olmazdı çünkü yüzüm cidden yanık gibiydi ve ne sürsem yanıyodu dayanamadım acısnıa

      Sil
    2. banada doktor bu ilaci onerdi aldim ama daha baslamadim yorunlari okuyayim bir dedim.Bana sabah aksam sur dedi eczaneci.Ama siz aksam suruo sabah yikiyormussunuz.Anlamis degilim..

      Sil
    3. Hiçbir sivilce kremi gündüz kullanılmaz.Çünkü güneşle reaksiyona giriyolar ve ciltte geçmeyecek lekelere sebep olabiliyolar.Yani güneş görmeyen ortamde gündüzde sürebilirsin tabii.

      Sil
  10. bu ilaç benim resmen kabusum oldu yazan doktor başta sivilcelerimin artacağını ama üç aylık süre sonunda bu derdimin biteceğini söyledi ve yüzümde kızarıklık aşırı dercede sivilce yapmasına rağmen 16 gün dayanabildim bu sabrediş başlangıçta bır sıvlceyi yaklaşık olarak 15-20 civarına çıkardı çene bölgemde ve dayanamayıp ılacı attım suan gecen sene kullandığım clindoxyl kremı kullanıyorum üç gündür yeni sivilceler önlendi diğerleri iyileşmeye başladı ama hala kızarıklık ve yanma hıssını hissedebiliyorum dört gun sonra başka bır doktorla görüşecegım ve bu yasadıklarımı cektıgım resımlerle ona da anlatacağım tabı bakmaya cesaret edebılırse.. diğer doktor mu onu Allaha havale ediyorum kendımede ona guvenıp ıkı hafta eziyet cektıgım için baya bir kızıyorum

    YanıtlaSil
  11. Bende birkere kullandim yuzum mahvoldu bir haftadir yaniyor birdahA surmem mumkun degil

    YanıtlaSil
  12. Bunu kullancamiza intahar etsek daha iyi

    YanıtlaSil
  13. Bende kullaniyodum aynisi bana oldu aksam sürerken hafif yanmaya basladi aldiris etmedim 3 5 gun sonrs suratim kabuk bagladi yandi felaket kotu suanda sen nasil kurtuldun bu yaniktan ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neredeyse bi hafta evden çıkadım.Hergün sıcak suya temiz bi havlu koyup suyunu sıkıp yüzüme sabah akşam tamğon yaptım yanması geçsin dye onun dışında ynması dursun diye krem sürsemde yandı hep kabuk attıktan sonra kızarıklıkları kaldı onun için arko nun yaglı kremini kullandım.

      Sil
  14. bi faydası yok ama hadi hayırlısı

    YanıtlaSil
  15. Ayni sorun bende de olmaya başladı suratım baya kızardı bu 5. Kullanışım bundan önce yoktu yeni basladı ve kabuk bagliyo cildim, bide doktor bana clindoxyl onerdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da kullandım ama onun hiçbi etksini görmedim hatta tşörtümü ve havlumun rengini acmıstı camasır suyu gibi

      Sil
  16. Arkadaslar bende yeni aldim doktor onerdi yani ama iki kez surdum birde dönüşümlü olarak kullan dedi doktor yuzumde hic yan etki yapmadi cok hassas olmasina ragmen ben gece suruyorum sahurdan sonra uyumuyorum saat 5 gibi yikayip yatiyorum ama surunce cok geriliyo yuzum sonra kendiliginden soyuluyo anlam veremedim

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar kusura bakmayında zaten ilk yan etkisi olursa bırakıcaksın iyi olanlarda var kimseyi ilaçlarından alı koymayalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amacımız zaten kımseyi alıkoymak değil. Ben ilacı kullanmayın kesinlikle demedim ben kullandım ve bu haldeyim canım yandı bunu belirtmek istedim ayrıca çogu kişi aynı durumdan şikayetci zaten .Tabi doktor onerdiği icin kımse cildine yarayıp yaramayacagını kullanmadan bilmez.

      Sil
    2. Ben aldım 5 gündür kullanıyorum 5.gunde Biraz karnimda ağrı oluştu birde surunce acıyor acaba yüzümde görünmeyen yaralar olduğundan mi

      Sil
  18. Bu krem yağlı ciltler için cildiniz kuruysa olabilir benim yüzüm yağlı yağını dengeledi gözenekler sıklasmaya başladı ama nemlendirici sursem bile yüzüm yaniyo biraz

    YanıtlaSil
  19. Yaklsk 15gundur kullaniyorum doktorum yaz aylarinda bunu kullanmami soyledi fakat son3gundur yuzumun belirli bolgelerinde kirmizi noktalar olustu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN DE BİR HAFTADIR KULLANIYORUM VE HİÇ YAN ETKİSİNİ GÖRMEDİM SADECE BİRAZ KURUYO SABAH KALKTIĞIM DA İSE BİRAZ SOYULUYOR HEPSİ BU

      Sil
  20. Banada verdi doktor gözlerimin altında beyaz şeyler vardı bir haftadır kullanıyorm biraz kizarik ve az yanma oldu sizin yazdiklarinizi okuyunca şok oldum birakacam doğru olr mu sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya gözaltı en hasas bölge o bölgeye normal maske bile sürülmüyobenim bişey demem dogru olmaz yıne baska bir doktora danısın ama gözaltı daha cabuk hasar görür bence

      Sil
    2. Bende bu jeli kullaniyorum ve cildim olagan dısı bi sekilde yağli ve akneler olusuyor malumki iyi geliyor dediginiz gibi yanma ve kizarma oluyor ama sabaha bisey kalmiyor deri soyuyo 1 2 hafta icerisinde ciltte ne akne kaliyo leke :) haricen kullaniyorum ustelik . senin cildin çok hassasmıs

      Sil
    3. Bende bu jeli kullaniyorum ve cildim olagan dısı bi sekilde yağli ve akneler olusuyor malumki iyi geliyor dediginiz gibi yanma ve kizarma oluyor ama sabaha bisey kalmiyor deri soyuyo 1 2 hafta icerisinde ciltte ne akne kaliyo leke :) haricen kullaniyorum ustelik . senin cildin çok hassasmıs

      Sil
    4. Çene bölgesinde çıkan inatçı sivilceler,jinekolojik bir rahatsızlığa işaret eder. Mutlaka iyi bir jinekoloğa gidip detaylı tetkik yaptırmalısınız

      Sil
    5. Esra merhaba Alnımda sıvılceler ve cenemdede lekeler var doktor bana da bu jeli önerdi sence faydasını görürmüyüm

      Sil
  21. bu kremi bende kullandım ilk 2 gün akşam sürüp sabah yıkadım yüzüm hafif yanmaya başladı doktora gittm ve bu şikayetimi söyledim dr sadece 2 saat beklememi önerdi..yüzümde deri altında şişkinlik ve ağrıya sebep olan sivilcelrm vardı bu kremle onlar deri dışına attı ve deri altında toplanma olmyr artk ve yüzü soyarak yeniliyor

    YanıtlaSil
  22. Merhaba arkadaşlar. Ben de sizler gibi akne rahatsızlığından dolayı çok şikayetçiydim. Yıllarca kimyasal ve bitkisel farklı farklı ilaçlar kullandım ama hiç bir zaman sonuç alamadım. Üsküdar Doğancılar Polikliniği'nde Figen Gürkök isimli bayan doktora başvurdum. Ona daha önce kullandığım ilaçları gösterdim. Bana 6 aylık cilt tedavisi uygulamaya başladı ve 7 ay boyunca zoratenin kullandım. İlacı ilk aldığım zaman internette araştırma yaparken bir sürü olumsuz yorumlar ve yazılar gördüm. Etrafımda da aynı ilacı kullanan arkadaşlarım vardı. Kötü sonuç alan ve iyi sonuç alan. Bende kesmeden ve aksatmadan 7 ay boyunca ilacımı kullandım. Yaz tatiline girdiğimizde akne tedavim bitmişti fakat suratımda izler ve çukurlar kaldı. Geçen günde iz tedavisine başladık bana ' isotrexin ' ilacını verdi ve bir tane de sabun. İz tedavisinin 6 süreceğini söyledi. Yani demek istediğim cilt çok hassas olmasıyla birlikte tedaviside uzundur ve ilaçlarınızı kullanmaya başladıktan en fazla 3 ve 4 ay sonra cildinizin iyileştiğini görürsünüz. Ayrıca doktorum eğer yüzümde yanma ve ya kızarıklık olursa 2 gün ara vererek kullanmam gerektiğini söyledi.

    YanıtlaSil
  23. canım aynısı bende de oldu yüzüm 4 gün boyunca yandı, iğne batırıyorlarmış gibi hissettim, suratım kıpppkırmızı oldu. 4 gunun ardından bugün soyulmaya başladı biraz rahatladım. önceki günler yemeği bile zor yiyordum dudaklarımı oynatırken derim yırtılcak gibi hissediyodum. bi sorum olucak sana; sende iz kaldı mı bi de ne kadar zaman sonra eski haline döndün

    YanıtlaSil
  24. Bu ilaci doktor.imex ile kullanmami soyledi. Aksam uzeri isotrexin suruyodum gece yatmadan once de imex. Doktorum bana 1,5 ay kullan yanma kizarikliklik kirmizi lekeler olusursa kullanmayi hemen kes eger olusmazsa duzenli.olarak kullan 1,5 ay sonra bekledigim.sonucu alamazsak roaccutane tedavisine baslariz demisti. Esmerim. Yagli cildim var ve oldukca kalin derim. Hassas degulim. İlac hic ise yaramadi. Ha bide bununla birlike benzac yazmisti fakat onu bulamadim son 15 gun aknefug(benzoil peroksit iceren benzeei bi ilac) kullandim. Dojtor sonuc almadigimizi soyledi. Kan testini yaptirdim haftasonu.oldugu icin arada sonuvlari pazartesi alicam. Bi sorun yoksa da roaccutane kullanimina baslicam. Ama bi onerim var. Cildinizde sadece belli bolgelerde iltihapli ve asiri derecelerde sibilce cikmiyosa ilac kullanmayin bundan.iki yil once se benzamycin ve cleocin T kullanmistim. İlac kullanimina baslamadan once sadece alnimda az miktarda vardi simdi yanaklarim cenem boyun bolgem falan kocaman.kocaman sivilcelerle dolu burnum akneden killandi resmen. Cukurluk izler degil de koyu renkli izler birakiyolar. Cukurluklad olusmasin diye kokten kurtulcam artik. Eski miniminnacik alnimda cikan sivilcelerimi ozledjm. Bebek gibiymis valla ozamanki halim su halime gore. Zaten cilde direk uygulanan jel krem vs kullanimi biraktiktan sonra sivilceler deli gibi aziyolar

    YanıtlaSil
  25. ben kullandım ama sizin dediğiniz gibi bi sonuçla karşılaşmadım hiççç

    YanıtlaSil
  26. Ben kullandum ama yan etkisi falan olmadı doktor bana 15 dk sonra yıka demişti bu farrklılılar neden acaba

    YanıtlaSil
  27. merhaba arkadaslar bn de bu ısotrexın denen ılacı 3 kez surdum ve yuzum kıpkırmızı oldu resmen yanmış gibi. ız kalacak diye cok korkuyorum ve suan ne yapacagımı bılmıyorum.

    YanıtlaSil
  28. gizem hanim merhaba .ayni sikayetler bende de var su an.ne durumda cildini z sikayetleriniz devam ediyormu gectiyse ne kdr zamanda gecti?

    YanıtlaSil
  29. Bende aldım ve dun ilk defa surdum yüzüm biraz kızardi ne yapmalıyım ??? Nemlendirici sursem bi zararı olur mu?ama doktor hap ve bi tane daha yüz temizleme jeli verdi ne yapmamı onerirsiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemlendirii kullanmanız öneriliryor zaten doktorum bana geceleri ilaı sür gündüz nemlendirii sür demişti.

      Sil
  30. bu krem hassas cıltler ıcın ıyı degıl ben aldım cok ıyı geldı yanlız sureklı kullanmak gerekır 3 ay kullanıp bırakınca yan etkı gosterıyo daha cok sıvılce cıkarıyo o yuzden devamlılık gerekır ıyı bı krem

    YanıtlaSil
  31. Merhaba bende bu jeli yeni kullananlardanim hatta bugun ilk kez surdum bana gore asiri olan sivilceler ve izleri sebebiyle gittim doktora ama doktor cok fazla sivilcem olmadigini yalnizca izlere yonelik tedavi uygulayacagini soyledi bu sebeple bu jelden ve bir krem daha verdi kullanirken iki gun ara vererek donusumlu kullan dedi ve ayrica tedaviyi yazin kesecegini soyledi ve ustune basarakta yuzumde jel varken gunese cikmamam gerektigini söyledi velhasilkelam iki saat once surdum gerginlikten dolayi biraz kasinti var onun haricinde bisey yok cok sukur insallah istediğim sonucu alirim

    YanıtlaSil
  32. arakadslar bnde bu ilaci kullandm 6 ay boyun ca hic bi yan etkisini gormedm tertemiz yapti yuzumu .kisiden kisiye degisiyo.bana iyi geldi hala kullaniyorum

    YanıtlaSil
  33. arakadslar bnde bu ilaci kullandm 6 ay boyun ca hic bi yan etkisini gormedm tertemiz yapti yuzumu .kisiden kisiye degisiyo.bana iyi geldi hala kullaniyorum

    YanıtlaSil
  34. Şuanda benden kullanmaya başladım bu ilacı cildimde surekli sivilce çıkıyor ve izleri kaldı özellikle arın bölgemde her yolu denedim 29 yaşındayım ve bu izler piskolijimi bozdu bu ilacı kullanmaya başlayalı 3 ğün oldu şimdilik bi sıkıntım yok

    YanıtlaSil
  35. Merhaba kimse sürdüğü miktardan bahsetmemiş benim doktorum nohut tanesi büyüklüğünü geçmesin dedi mesela, kullanırken sizler ne miktarda sürüyorsunuz ?

    YanıtlaSil
  36. Bende kullanıyorum birinci ayim bitti tekrar cildiyeye kontrole gidicem benim yüzümde ilk başlarda çok yandı açıdan yerimde duramiyodum sonradan kabuk attı gözeneklerim sadece biraz küçüldü

    YanıtlaSil
  37. Bende kullanıyorum birinci ayim bitti tekrar cildiyeye kontrole gidicem benim yüzümde ilk başlarda çok yandı açıdan yerimde duramiyodum sonradan kabuk attı gözeneklerim sadece biraz küçüldü

    YanıtlaSil
  38. Ya arkadaşlar Reçetesinde yazıyor zaten isotrenixin yan etkileri hemde en sık görülen yan etkileri bunlar. soyulma, kaşıntı, döküntü, pullanma yazıyor ve bunlar olursa kesinlikle kullanmayı bırakın doktora başvurun yazıyor. Ben aynı şeyleri şuan yaşıyorum direk bıraktım ilacı. Resmen öldürdü beni! Yüzüme buz tutuyorum geçmiyor o acı yanmalar, soyulma o biçim yüzüm soyularak kan aktığını hatırlıyorum ya. İlklerde herşey güzeldi birde. Kullanmayın şu lanet ilacı diyeceğim o 3 sivilcem vardı şimdi yüzüm tanınmayacak halde! Bu izler nasıl geçecek Allah bilir :'( yağ sürüyorum bitkisel bio ürünlerinden o rahatlattı biraz yüzümün yanmasını ve kuruluğu

    YanıtlaSil
  39. Eczaneye gidip yüzümü gösterdim sivilcelerim alın ve çene bölgesinde oldukça fazlaydı alnımda pütür pütürdü eczacı deri altında da olduğunu söyledi bu kremle birlikte bi tane de yüz temizleme jeli verdi sabah akşam yüz temizleme jeliyle yüzümü yıkayıp akşam yatarken kremi sürüyorum kuruma yapıyo yüzümde eczacı kızarıklık olirsa aralıklarla sür demişti kremi ilk kullandığım zamanlarda bişey yoktu ama sivilcelerin üstüne sürdüğümde şuan yanma hissi veriyo yüzümde hiçbir kızarıklığa da henüz neden olmadı yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  40. Merhaba arkadaşlar. Yorumları okudumda herkeste çok yan etki yapmış ama bende cillerim için kullanmaya başladım bugün 1. Haftam 1 gün arayla kuplaniyorum yanma ve benzeri şeyler olmadı ama herkes sivilce için kullanıyor acaba cillerede bi etkisi olurmu yani boşuna mi kullanıyorum. Biseyler yazarsanız sevinirim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  41. Ben bu ilacı kullandım yorumları okuyunca şok oldum benim yüzümdeki sivilceler gayet azaldı sadece yıkanması biraz zor geldi bana zor akıyor

    YanıtlaSil
  42. Merhaba bende ayni şikayet üzerine dermatologa gittim hemde 2 farkli kisiye yüzümü yikamam icin bioderma nin sebium unu verdiler. İsotrexin i gece surup sabah yika dediler ve kuruluklar icin de la roche un efaclar duo + ini tavsiye ettiler. 1 haftadir bu ilaci kullaniyorum. Yanaklarim yandi resmen ve ciger gibi kirmizi felaket derecede aciyor. Onerdikleri nemlendiriciyi surunce de acisi dayanilmaz oldu. Yarin tekrar doktora gitmeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
  43. Merhaba bu ilacı kullanırken diyet uygulamanız gerektiğini ayrıca özel yüz yıkama sabunu eklemesi gerekirdi. Doktorunuz bu diyet hakkında sizi bilgilendirmeliydi. Eğer ilacı kullanırken bu diyeti uygulamayıp ilacı kullanmaya devam ederseniz sivilice veya aknelerinizden kurtulmak yerine artrırmak ve yan etkilerinide beraberinde getirmiş olursunuz.

    YanıtlaSil
  44. Herkese aynı etkiyi vermez zaten bende siyah noktalarım için yaklaşık bir haftadır düzenlı bir şekilde kullanıyorum ve sonuç gerçekten Mükemmel. Daha önce siyah noktalardan kurtulmak için her yolu denedim ama bu krem o zamanlarımı boşa harcadığımın bir kanıtı. Sen daha fazla kullanma ama zaten içerisinde kizariklik ve yanma yaparsa kullanmayı bırakın diyor. O çenede gözükmeyen şeylerde beyaz nokta oluyor. Ona göre araştırma yap. Umarım kurtulursun.

    YanıtlaSil
  45. Bende kullanıyorum 1 ay kadar kullandım hiç yan etkisini görmedim çok iyiydi sonra bayağı sürmedim üşendim açıkcası 1 2 ay kadar sonra yine başladım ama by sefer yanma ve yüzümde tahriş gibi kızarıklık oldu. Biyere gitmedim ne yapmalıyım

    YanıtlaSil

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...