26 Haziran 2013 Çarşamba

MERHABALAARRR :)

   Merhabalar ilk yazıyı yazmak ne kadar zormuş böyle yazıda değilde aslında zor olan blog açmakmış ben biraz cahil kalmışım sanırım :) Zor anladım nasıl blog açacağımı(aslında hala pek anlamadım da neyse ) .
   Ne zamandır aklımda olan ama bir türlü fırsatımın olmadığı için açamadığım blogu sonunda bu gün açıyorum  hepimize hayırlı uğurlu olsun :) Kendimden bahsedeyim biraz :
  Eskişehir'de yaşayan ,
  5 yıllık bir ilişkisi olan sevgilisine deli gibi aşık olan,
  Makyaj yapamayı çok seven adeta makyaj yaparken sakinleşen bir çok vlogger izleyerek makyaj yapma konusunda kendini geliştirmeye çalışan öğrenci bütçesiyle abartılcak derecede makyaj malzemesi olmayan,
  Ayakkabı hastası,
  Oce sürmeye bayılann kendi çapında tırnaklarına süslemeler yapmaya çalışan,
  Çilleriyle barışık yaşayamaya çalışan ,
  Veeeee en önemlisi tam bir VOSVOS yani VOSBAĞA sevdalısı bir insanımm :)
Zamanla beni daha iyi tanıyacaksınız zaten her boş vaktimde blogda olacağım aranıza yeni katılan bu bloggerı yorumlarınızdan ve beğenilerinizden eksik etmeyiniz :)

                                                                                                           SEVGİLERİMLEEE :)

2 yorum:

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...