23 Temmuz 2013 Salı

Çantamda Ne Var ? #1

Merhabaa :) Biliyorsunuz ki bir çok blogger çantamda ne var postu yazıyor bir çok vlogger da videosunu çekiyor ee benim de bir eksiğim olmadığına göre bakalım benim çantamda neler varmış ? :)
Çantam bu şekilde 40-45 liralık bir şeydi yanlış hatırlamıyorsam. Bilmiyorum sizde de var mı ben bir çantaya kafayı taktıysam yırtılasıya kadar onu kullanırım elim diğer çantalarıma pek gitmez . Bu öyle bir çantam değil üstümde ki kıyafet uyuyor diye bunu kullanmıştım.
Dört tane bölmesi var önde üç arkada bir olmak üzere.
Bakalım ilk bölmede ne varmış ? :)
Cüzdanım ve makyaj çantam . Cüzdanımın fiyatı 10 liraydı galiba hatırlamıyorum tam olarak.
Makyaj çantamın içinde ise dibini gördüğüm orıflame pudram , orıflame maskaram , gratisten aldığım el kremim , avon  ruj ve lip balmım var. Dışarıda oturupta makyaj yapmayacağım için içini de deli gibi doldurmuyorum lazım olacak şeyleri attım mı çantaya yeterli benim için :)

Bakalım daha sonra neler varmış :)





Takmasam da güneş gözlüğüm çantamdan hiç çıkmıyor :) nedenini bende bilmiyorum :) Yazın parfüm taşımaktansa deodrant taşımayı tercih ediyorum çünkü sürekli parfüm tazelemek bu sıcak havalarda hiç çekilecek şey değil :) evde sıkıp çıkıyorum . Bu bölmedeki son şeyler tarak ve anahtarlarım. .






Fermuarlı bölmede ise çantamı uzun asmak için sap ve not defterim var.











Üçüncü bölmede ise selpaklarım ve ıslak mendilim birde genelde telefonum oluyor.
 Ve son olarak arka tarafında ki gözünde  tokalarım var saçlarım kısa olduğu için tel tokalarımı yanımdan hiç ayıramıyorum :)
















                                                                                             SEVGİLERİMLEEE  :)





İLETİŞİM : vosbagaa@gmail.com
BLOGLOVİN : Vosbağaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...