30 Temmuz 2013 Salı

Oje : Golden Rose Matte

Merhabaaa :) şu sıralar mideme giren ağrılarla uğraşmaktayım beni kilitleyip bırakıyor resmen elim ayağım düşüyor yattığım yerden kalkamıyorum :( Sanırım kramp giriyor mideme ama bu hiç hoş değil !Onun dışında ben iyiyim peki sizler nasılsınız ?
*Bu gün dershane için dışarıya çıktım uzun süredir çıkmıyordum . Dışarı çıkmadığım için oje de sürmüyordum ama bu gün hemen ojelerimi de sürdüm :)
Aslında bu ojeyi tam bir mat oje diye düşünerek almıştım ne akla hizmetse alırken hiç açıpta bakmadım rengi nasıldır kıvamı nasıldır diye sadece dıştan baktığım da rengi çok hoşuma gitmişti.Fakat eve geldim bir açtım ne göreyim ojenin  içi sim dolu ! *Çok hoşlanmıyorum simli ojelerden . Pişman oldum filan sonra neyse dedim allahtan rengi güzel.

Görüldüğü gibi çok mat durmuyor ama diğer simli ojeler gibi parıl parıl parlamıyor da.*Sanırım bu rengin simsiz olanı da varmış ama ben akıl edipte açıp bakmadığım için yanlış olanını aldım.
*Rengi benim çok hoşuma gidiyor renk açısından severek kullanıyorum ve kuruma hızı da muhteşem denebilecek seviyede sanırım mat ojeler oldukça hızlı kuruyor.
*Numarası 103 eğer böyle bir renk istiyorsanız bu mavi gerçekten çok hoş ama simsiz bir oje istiyorsanız bunun simsizi de varmış.Fiyatı sanırım 4 liraydı tam hatırlamıyorum.
                                                              Siz nasıl buldunuz ?



                                                                                                SEVGİLERİMLEEE  :)


İLETİŞİM : vosbagaa@gmail.com
BLOGLOVİN : Vosbaga

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...