5 Eylül 2013 Perşembe

Alışverişşş :)*

Merhabalarr :) Bu gün çıktım vee alışveriş  yaptım Şurada bahsettiğim Wishlist'im de bulunan ürünlerin bir çoğunu aldım ama almak istediklerimin bir çoğuda kaldı :) Eğer hepsini birden alsaydım oluşacak tutarı hayal edemiyorum :) Hadi hemen neler almışım onlara geçelim ;
1.La Lıgne Duş Jeli : 4 çeşit vardı içlerinde en çok bunun kokusu hoşuma gitti . ( 3 lira Gratisten alındı.)
2.Enlıven Duş Jeli : Şişeleri çok hoşuma gidiyordu ama kokularını anlayamadığım için almıyordum şansa dedim aldım ama biraz erkeksi kokuyormuş :) ( 5 lira Gratisten alındı .)
3.Pastel Kısses Lıp Balm : 4 çeşiti vardı içlerinde en hoş bu kokuyordu Nar özlüymüş :) (10 lira Gratisten alındı.)
4.Vaseline El Kremi : Yine ve yine kokusu hoşuma gittiği için bunu aldım :) (11.50 lira Watsonstan alındı.)
5.Watsons Avokadolu Saç Maskesi : Aslında avokadolusunu almak istemiyordum. Ballı , biralı yada sütlüsü vardı kafamda ama ne zaman gitsem diğerlerinden hiç bulamıyorum biran önce alıp kullanmak istediğim için avokadolusunu aldım . ( 7.99 lira Watsonstan alındı.)
6.Garnier 3 in 1 :Uzun süredir denemek istiyordum . (9.90 lira Bimden alındı .)
7. Neutrogena Vısıbly Clear Yağsız Yüz Yıkama Jeli : Toniğini aldığım için almak istedim ikisi bir arada daha etkili olur diye . ( 10.75 lira Watsonstan alındı. )
8.Glıss Sıvı Saç Kremi : Daha öncede kullanıp memnun kalmıştım yeniden alındı o yüzden .(7.45 lira Bimden alındı.)
9.Maybelline Affinitone Fondöten : Pudrasından memnundum indirimden güzel bir fiyata aldım .(13.99 lira Watsonstan alındı .)
10.Catrine Arley Pudra : Herkesin ilk pudrası ama ben ilk defa deneyeceğim :) Övgüleri yenilir yutulur gibi değildi zira :) (8.50  lira bijuteriden alındı.)
11.Watsons Magic Lip Balm : (5.50 lira Watsonstan alındı.)
12.Maybelline Rocket Rimmel : Ahh sonunda benim oldu bir türlü alamamıştım :) (19.99 lira Watsonstan alındı.) ( Bu niye bu kadar pahalı olmuş ya daha yeni fark ediyorum :) )
13.Eklips Allık Fırçası :(8 lira Gratisten alındı.)
14.Lıonesse Kağıt Törpü : (2.99 Watsonstan alındı )
15. Saç tokası
16. Ojelerrr :) (Patel ojeler : 2.65 lira watsonstan alındı. Diğerlerinin Fiyatlarını hatırlamıyorum ama 1.50 -2.00 liradır Bijuteriden alındı .)

Evvet benim alışverişim bu kadarr :) Hepsini kullandıktan sonra tek tek yorumlarımı sizlerle paylaşacağım :)






                                                                                      SEVGİLERİMLEEE  :)

İLETİŞİM: vosbagaa@gmail.com
BLOGLOVİN : Hayallerimin Arka Bahçesi

4 yorum:

  1. güle gülenn :* arley pudranın hangı numarasını aldın merak ettim :) sevgilerr !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederımm :) 5 numarasını aldım tam uyacagını dusunuyorum :)

      Sil
  2. Hepsini iyi günlerde kullan. Avokadolu saç maskesini bende denemedim. Yorumlarsan sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kullanıp etkileri var mı yok mu anladığım an yorumlayacağım :)

      Sil

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...