7 Eylül 2013 Cumartesi

İlk Mimm !

Merhabaaaa :) Kozmetik tutkunu 'nun taze bloggerlar için düzenlemiş olduğu etkinliğe katılmıştım ve onun düzenlemiş olduğu etkinlikte mimlendimmm :) Bu benim ilk mimim hadi hemen sorulara geçelimm tanışalım :)

1- Önce kısaca kendini tanıtır mısın ? (İsim yazmak zorunda değilsiniz, fakat şehir belirtmenize sevinirim.) : 
İsmim Gizem ,19 yaşındayım Allah nasip ederde ek tercihlerde yerleşirsem bu sene Üniversite öğrencisi olacağım :)  ve son olarak Eskişehirliyim :)
2- Blog yazma fikri nereden aklına geldi? :
Uzun süredir blogları okuyordum ama hiç düşünmemiştim blog yazmayı ama bir gün ben neden yapamayım diye düşünürken arkadaşım ben blog açıcam dedi bende açmayı düşünüyordum ee açalım o zaman hem birbirimize destek oluruz dedik ve ikimizde blog açtık :) ( Arkadaşımın bloguna bakmak isterseniz burdan buyrun :) )
3- Blog içerin nedir ?  :
Aslında bir şeylerle blogumun içeriğini sınırlandırmak istemiyorum her şey var :) O gün canım yazı yazmak isterse yazı yazıyorum ürün tanıtmak isterse ürün tanıtıyorum :) Ama genel olarak bir şey söylemek gerekirse ağırlık olarak kozmetik içeriyor.
4-Hangi konularda yazılar okumak hoşuna gider ?  :
Genelde kozmetik yazılarını , makyaj yazılarını ve dıy projelerini okumayı seviyorum.
5-Kitaplarla aran nasıldır? Klişe bir soru olacak ama en son okuduğun kitap nedir ? :
Bu konuda beni dışlayabilirsiniz ama kitaplarla aram çok çok iyi değil bir kitabın içeriği beni sarmazsa o kitabı hayatta okuyamam. En son okuduğum kitap Yüreğim Seni Çok Sevdi.
6- Modayı takip eder misin? Moda deyince ne anlıyorsun?  :
Modayı takip etmem. Aslında şöyle diyeyim bir şey ortalıkta modayken ondan nefret ederim ama modası geçince benim hoşuma gider. Herkeste olan bir şeyin bende de olmasını çok sevmiyorum. Moda deyince anladığım şey ise insanın kendisine yakışan her şey modadır :)
7-Peki ya kozmetik deyince ? :
Ahhh beni can evimden vuran soru :) Kozmetik demek bakım demek  ee bakım demekte güzelleşmek demektir :)  Bir ürün alırken önce bloggerlar ne yazmış nasıl yorumlamış diye okumaya bayılıyorum :)
8- Ne tarz müziklerden hoşlanırsın?  :
Slow ve pop müzikler dinlemeyi severim ama asla rock dinleyemem bana çok ağır geliyor kendisi :)
9- Bloğuna ilişkin yapmak istediklerin neler ? Kendini geliştirdikten sonra ne düşünüyorsun?  :
Daha çok okuyucum olsun istiyorum yani yazdıklarımın okunduğunu bilmek istiyorum. Blogumu geliştirdikten sonra ne yapacağım diye oturup düşünmedim açıkçası ama her şey zamanla ne olacağımızı zaman gösterecek :)
10-İyi bir blogger olmanın yolu nedir sence? :
En başta samimiyet . Onun dışında sürekli güncel olmak  , yazdığımız yazılarda gerçek düşüncelerimizin bulunması gerek .
11- Blog dünyasında gördüğün en büyük yanlışlar neler ? :
İnsanlar kendilerini çekiliş yapmaya zorunluymuş gibi hissediyor yani ben mutlaka çekiliş yapmalıyım diye düşünüyor yanlış anlaşılmasın çekilişlere karşı değilim vakti gelince bende bir çekiliş düzenleyeceğim ama demek istediğim şu  çekilişin amacı belli hem izleyici sayısını arttırmak bu yadsınamaz bir gerçek hemde hediyeler gönderip insanları mutlu etmek ama kullanılmış ürün gönderen o kadar çok insan var ki bence bu çok büyük bir yanlış ve çok büyük bir saygısızlık ! Çekiliş yapmak gibi bir zorunluluk yok o senin yüreğine ve bütçene kalmış bir şey !
12-Bu etkinlikten tam olarak beklentin nedir ? :
Daha çok blogger tanımak daha çok blog takip etmek ve yazılarımızın daha fazla okunması.
13- Bulunduğun şehirde yaşayan diğer blogger arkadaşlarla buluşma ayarlansa katılmak ister misin ?  :
Tabi ki müsait olduğum sürece mutlaka katılırım hatta çok sevinirim :)
14- Kendinle ilgili 3 olumlu, 3 olumsuz özelliğini söyleyebilir misin? :
Olumlu : Ailemden birisine karşı sinirlendiğimde en fazla 10 dakika sonra sinirim hemen geçer ailemle küs kalamam.
 Çok neşeliyimdir genelde sorunlarımı çevreme yansıtmayı pek sevmem.
 Yapılan iyiliği de kötülüğü de kolay kolay unutmam elbet bir gün karşılığını alır :)
Olumsuz : Nefret ettiğim kişiye karşı kin beslerim.
 Bir şeyi istediğim zaman o an olmasını istiyorum annem bir şeye tamam , evet dediğinde hadi hadi diye başının etini yiyorum.
 Ve arkadaş canlısı değilimdir yani şöyle diyeyim birisi gelip benimle konuşmadığı sürece konuşmam arkadaş olmam ama yanımda birisi olsun dünyada ki herkesle tanışabilirim :) Sanırım özgüven sorunum var :(
15- Bu tarz bir etkinlik nasıl daha da geliştirilebilir ? : 
 Daha çok kişi katılabilir ve katılan herkes birbirini takip ederse daha da geliştirilebilir .




Kozmetik Tutkunu'na ççooook teşekkür ediyorum böyle bir etkinlik yaptığı için :)





                                                                                                                                               SEVGİLERLEEE   :)



İLETİŞİM : vosbagaa@gmail.com
BLOGLOVİN : Hayallerimin Arka Bahçesi


8 yorum:

  1. emeğine sağlık canım, okurken çok keyif aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl sizin emeğinize sağlık böyle bir mim hazırladığınız için :) Çok sevindim keyif almanıza teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ellerine saglik keyifliydi sevgiler♥

    YanıtlaSil
  3. merhabalar bloğunuzu etkinlik sayesinde keşfettim ve çok beğendim

    bana da beklerim kozmetikdelisitube.blogspot.com

    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEsekkur ederım :) bende blogunuzu etkınlıkte gorup ızlemeye almıstım zaten :)

      Sil
  4. ellerine sağlık.Bana da beklerim :)
    www.softfashionn.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Blogunuzu zaten izlemeye aldım :)

      Sil

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...