11 Eylül 2013 Çarşamba

Kozmetik Tutkunu'ndan Yeni Bir Etkinlik Daha !

Merhabalar Kozmetik Tutkunu yeni bir etkinlik düzenlemiş bu etkinlik bu sene düzenleyeceği son etkinlikmiş mutlaka katılmalısınız ! Çok güzel Olacak gibi gözüküyor :) Hemen yazısını kopyalıyorum sizee ;

Herkese merhaba;
     Yeni etkinliğimizin detaylarını vs. düşündüm ve işte karşınızdayım =) Bu sefer mim etkinliğini biraz farklılaştırdım. Şöyle ki; aşağıya kendi blog adresinizle birlikte bloğunuzun içeriğini de yazıyorsunuz. Etkinlik bitiminde yani 20.09.2013 gecesi, ben hazırladığım postta blogları kategoriler halinde yazacağım ve aynı kategoride olan bir başka blogla eşleştirme yapacağım. Bu eşleşen iki blogger arkadaşım birbirlerini mimleyecekler =) 
     Örnek vereyim: Bu postun altına ben kozmetiktutkunu.blogspot.com içerik: kozmetik yazıyorum. Etkinlik bitiminde ise eşleştiğim arkadaşa sorular hazırlıyorum, o da bana farklı sorular hazırlıyor. Böylece aynı kategoride bulunduğum bir blogger arkadaşı istediğim sorularla yakından tanımış oluyorum. Bu kulağa geçen aktiviteden daha hoş geliyor değil mi ?
     Yalnız adına şart demeyelim ama bu etkinliği mümkün olduğunca yaymanızı istiyorum. Çünkü bu, 2013 SONUNA KADAR BENİM DÜZENLEYECEĞİM SON ETKİNLİK !!!


     NOT: Etkinlik için mail adresleri 20.09.2013 Cuma gecesine kadar yazılabilir. Bu defa katılmak isteyip katılamayan kimse olsun istemiyorum. (Merak etmeyin yorumlar bir sayfayı aştığında nasıl bakacağımı öğrendim=) ) 

     UYARI: Lütfen blog adreslerinizi yazmayı unutmayın. Fazla katılım olduğu için adres yazmayan arkadaşlar katılamamış oluyor. Eğer bloğunuzun bir konudan daha fazla içeriği varsa ağırlıklı olarak konusunu yazın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...