23 Eylül 2013 Pazartesi

Oje : Eva Rose Paris

Merhabalar. Bahsedeceğim ojeyi rengine vurularak çok ucuz bir fiyata almıştım sanırım 1 yada 1.5 liraydı. Ama hiçte memnun kalmadım .

Çok hoş , simsiz, güzel bir mavi aslında ama sürüldüğünde eğer ojeyi ilk katta biraz az sürerseniz dalgalanma yapmıyor sadece rengi yeşil gibi duruyor !
Ojeyi biraz bol sürünce ilk katta tam rengini veriyor.
Fakat öyle güzel bir parlaklığı yok mat kesinlikle değil ama cansız bir parlak !
Tırnaklarınız da benim gibi ufak çizgiler varsa direk ortaya çıkarıyor .
Kokusu ise berbat hiç oje gibi kokmuyor sanki tırnağıma yağlı boya sürüyorum  !
Fırçası ise ucuna doğru kalınlaşmış yani böyle bir garip olmuş o yüzden kullanım kolaylığı sağlamıyor.
Kuruma hızı ise normal 3-4 dakika da kuruyor.
Bende ki rengi 31.
Kalıcılığı hakkında yorum yapamayacağım çünkü genelde bir oje tırnağım da en fazla iki gün durur.
Kesinlikle bu marka bir ojeyi görürsem bir daha almam !




                                     


                                                                                                       SEVGİLERLEE  :)

İLETİŞİM : vosbagaa@gmail.com
BLOGLOVİN : Hayallerimin Arka Bahçesi

4 yorum:

  1. Bu markayı ilk defa duyuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende milyoncu da görmüştüm natty ojelerın yanındaydı natty ojeler fıyatına gore cok ıyı olunca bunu da oyle dusunmustum ama yanılmısım :/

      Sil
  2. 1.5 liraya alınan oje bukadar olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo cok ucuza aldıgım golden rose ojelerde var benım gayet ıyıler ayrıca natty ojelerde ucuz olmasına ragmen oldukca güzel , fiyatından cok verdiği renk ve kuruma hızı önemli benim için açıkçası.

      Sil

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...