16 Eylül 2013 Pazartesi

Ürün Yorumu :Glıss Oil Nutrıtıve Sıvı Saç Kremi

Merhabalar. Hatırlarsanız şurada bahsettiğim saç kreminden nefret ettiğimi hiç sevmediğimi söylemiştim. İşte bu saç kremini de bir o kadar seviyorum.
Bu şişe benim kullandığım ikinci şişem olacak.İlk şişemi şampuanı, saç maskesi ve krem olarak üçlü bir şekilde kullanıp bitirmiştim açıkçası üçünden de çok memnun kalmıştım özellikle saç maskesi saçlarımı inanılmaz güzel yapıyordu . Kokuları ise bir harika ! Glıss ürünleri içerisinde en çok bu serinin kokusunu seviyorum.


İçerisinde bulanan 7 besleyici bakım yağı ve sıvılaştırılmış keratin ile saçlara bakım yaptığını iddia ediyor ama tabi ki bakım yapıp yapmadığı tartışılır bir konu ben kırık saçlarıma kullandığımda düzelttiğini görmedim ki inanmıyorum da kırılmış saçı düzeltecek bir şey olduğuna.
Onun dışında saç uçlarında ki çatallaşmış görüntüyü gerçekten azaltıyor.
Saçlarım benim çok işlem gördü hele şu son bir ayda ama duştan sonra birbirine dolaşmıyor sertleşmiyor yani zaten kolay tarıyorum saçlarımı o yüzden bu konu da yorum yapmak istemiyorum.( Sanırım bu watsonsun saç maskesiyle ilgili en kısa zamanda yorumumu paylaşacağım )
Saçlarım kuruduktan sonra muhteşem bir yumuşaklık sağlıyor saçlarıma ve kokusu da hemen gitmiyor.
Ürün normalde çift fazlı ama ben resim çekeyim derken karıştırdığım için tek bir karışım şeklinde gözüküyor.
Yağlandırma gibi bir sorunu olmadı saçlarımda zaten saç uçlarıma ve boyuna sıkıyorum. Saç diplerime sıkmıyorum !
Ürün 200 ml kullanım sıklığınıza ve kullandığınız miktara göre bitme süresi değişir. 10-12 lira civarında fiyatı değişiyor.







                                                        SEVGİLERİMLEE  :)



İLETİŞİM : vosbagaa@gmail.com

8 yorum:

  1. Bende çok seviyorum bu ürünü

    YanıtlaSil
  2. Bende hemen hemen bu markanın bütün sıvı saç kremlerini kullandım saçlarım çok kuru banyodan sonra taranmıyor ben banyodan sonra yada saçım kuru iken tarıyacağım zaman kullanıyorum şu sıra kulkandığım satin relax sıvı saç kremi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsonsun avokadolu saç maskesi var onu kullanmanı tavsiye ediyorum en kısa zamanda onuda yorumlayacağım zaten gerçekten işe yarıyor o maske :)

      Sil
  3. gliss ürünleriyle bnim yıldızım bi türlü barışmadı ben de down under'ın çift fazlısını kullanıyorum şimdilik memnunum ama gliss'in çok çeşitleri var yine denesem mi diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende Down Under'ı hiç beğenmedim :( Bence bir şans vermelisin özellikle bu seriye :)

      Sil
  4. Bunu bende kullanıyorum, banyodan sonra uzun saçlarımı kolayca taramamı sağlıyor. Banyoda saç kremi kullanmıyorum döktüğü için. Bu ürünü banyodan sonra saçlarımın boy ve uç kısımlarına uyğuluyorum, sonra havluya sarıp biraz bekliyorum iyice nüfuz etsin die, sonrada kurutuyorum saçlarımı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç havluya sarıp denemedim bu saç kremini birde öyle deneyeyim bakalım :)

      Sil

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...