27 Eylül 2013 Cuma

Ürün Yorumu : Oriflame Very Me Ruj ( Rock Star Pınk )

Merhabalar. Neredeyse bir senedir elim adam akıllı rujlara gitmiyor ruj kullanasım gelmiyor bu yüzden almıyorum da artık ama bazı rujlarıda görünce o ruja aşık oluyorum resmen :) Benim neredeyse bütün rujlarım pembenin tonları  kendime en çok o rengi yakıştırıyorum yakıştırıyorum :) Şimdi bahsedeceğim rujda çok hoş bir pembe .
Aldığım ilk zamanlarda bol bol kullandım ama ne zamandır kullanmıyorum aklıma bile gelmiyor.
Dudakları kesinlikle kurutan bir yapısı yok hatta bana biraz renkli lip balmları anımsatıyor.
Renk vermesi dudaktan dudağa göre değişiyor yani dudağınızın rengiyle alakalı. Bende tam bir fuşya gibi dururken bir başka arkadaşımda koyu bir pembe gibi durabiliyor.
Bir şeyler yemediğiniz sürece kalıcılığı 3-4 saati buluyor.

İçerisinde hiçbir sim, sedef barındırmıyor tam bir mat ruj.
Dudaklarda biraz ıslak duran bir yapısı var lipgloss gibi diyeceğim ama değil ben dudak balmlarına benzetiyorum bu yüzden.
Very me serisi içinden tek beğendiğim renk buydu diğer renkler bana çok çok uzak olan renklerdi :)
Benim genel olarak beğendiğim bir rujdu her ne kadar uzun süredir kullanmasam da .
Siz genelde ne renk rujlar kullanıyorsunuz ?




                                                      SEVGİLERLEEE  :)


İLETİŞİM : vosbagaa@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...