31 Ekim 2013 Perşembe

Ürün Yorumu : Maybelline Affinitone Fondöten

Merhabalarrr :) Kendimden bahsetmeden hemen ürüne geçicem bu sefer :) ürünümüz affintone fondöten daha önce affinitone pudra kullanmıştım ve memnun kalmıştım ama fondötenini o kadar beğenmedim sanırım.

Ben aldığım da fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 16-17 lira gibi bir şeydi. Aslında gayet uygun bir fiyatı var hele indirimlerde denk getirirseniz daha da ucuza almış olursunuz.
Benim rengim 03 light sand beige en açık rengi buydu ama sarı alt tonlu bir ürün o yüzden tamda rengimi tutturdum diyemem ben daha bej daha soluk renkli bir insanım o yüzden fondöten rengini bulmakta zorlanıyorum biraz.
Ürünün yapısından bahsedecek olursak eğer oldukça akışkan tam bir likit fondöten.**Ama yapısı hiçte hafif değil şöyle söyleyeyim fondöteni dağıtmakta oldukça zorlanıyorum fırçayla fırçanın izi kalıyor ellerimle dürerken bile parmaklarımın izleri çıkıyor zar zor dağıtıyorum fondöteni ve benim yüzümde bu tarzda fondötenler kullandığım zaman ilerleyen saatlerde yüzüm fondöteni kusuyor ve fondöten pudra karışımı bir maske sürmüşüm gibi dolaşıyorum.
 Kalıcılığı ise 3-4 saat sürüyor bir fondötene göre başarısız bir kalıcılık bence.
 Sivilcelenme gibi bir problem yaşamadım yağlı ciltliler gönül rahatlığı ile kullanabilir.

Sağ ve sol kol olarak görüyorsunuz sol tarafta yapısına sağ tarafta ise kapatıcılığına bakabilirsiniz. Çok ahım şahım bir kapatıcılığı yok azdan ortaya doğru bir kapatıcılığa sahip.





                                                                                                          SEVGİLERLEEE   :)


İLETİŞİM : vosbagaa@gmail.com
BLOGLOVİN: Hayallerimin Arka Bahçesi

2 yorum:

  1. ooooooo bence sonuc sahane gorunuyor burdan yuzume allık dısında bırsey kullanmıyorum ama bu gercekten basarılı gorunuyor..sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim :) Eğer fondötn kullanmak isterseniz daha hafif yapıda fondötenler kullanabilirsiniz.

      Sil

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...