17 Kasım 2013 Pazar

Katıldığım Çekilişler #6

Merhaba canlarımmmm :( Biliyorum uzun zamandır yokum iş sebebi ile eğitim görüyorum okulumun sınavlarına hazırlanıyorum derken bilgisayar başına geçmek hayal oluyor benim için ama en kısa sürede bu durumu düzeltip tekrar yazılar yazmak istiyorum .Eğer yazabilirsem bu gün yazmak istediğim bir yazım var ancak yazamazsam ne zaman yazarım bilmiyorum :( O yüzden önce her ayın 10 nunda yazacağımı söylediğim ama yazamadığım katıldığım çekilişleri sizlere yazmak istiyorum ki sizlerde şansınızı deneyin :)

Eglog Günlük'ün çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz.(Son Katılım Tarihi Yılbaşına girmeden önce )

                         Mila'nın çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz.( Son Katılım Tarihi 20 Aralık)

                    MakyajManya'nın çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz.(Son Katılım Tarihi 24 Kasım )
   
             
                  It makes you up 'ın çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz.(Son Katılım Tarihi Belirlenmemiş)
                 Makyaj Blogum'un çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz.(Son Katılım Tarihi 28 Kasım )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...