30 Eylül 2017 Cumartesi

PASTEL DAY LONG LİPCOLOR

     Aylar sonra mı desem yıllar sonra mı desem bilemedim ama blog işine geri döndüm artık paylaşımlara devam edeceğim genel olarak instagram hesabı üzerinden devam edeceğim bu yüzden insatgramdan takip ederseniz oldukça mutlu olurum :) Buraya tıklayarak instagram hesabıma ulaşabilirsiniz.
     Genel olarak instagramdan devam edeceğim dedim ama buraları da boş bırakmayacağım blog hesabımdan da paylaşımlar yapacağım takipte kalın :)
      Hadi şu en meşhur rujlardan olan PASTEL DAY LONG LİPCOLOR 20 numarayla devam edelim.Eminim bir çoğunuz biliyorsunuz ki bu rujlar birden moda oldu ve kapış kapış gitti.Özellikle 20 numarasını bulmak çok zordu bende her yer de ara ara zor bulmuştum bu numarayı.
     Kendisi mat bir ruj pembe ve kahve tonlarında ama doğal bir nude diyemeyeceğim kendisine çünkü benimm dudaklarımda oldukça koyu duruyor ve kahve tonu daha baskın gözüküyor. Diğer özelliklerine gelecek olursak ;
*Mat olduğu için doğal olarak dudakları biraz kurutuyor.Ben bazen altına nemlendirici uyguluyorum .Nemlendirici uyguladığım zaman da mat bir ruj olmuyor.
*Nemlendirici sürdüğümde kalıcığı orta seviye olurken direk sürdüğüm de gercekten yüksek bir kalıcılığa sahip yemek yemezsem gün boyunca dudaklarım da kalıyor yemek yediğim zaman ortalardan silinmeye başlıyor.
*Kokusu bana çok ağır gelmiyor rahatsız edici bir kokusu yok.
      Genel olarak sonbahar ve kış aylarında kullandığım bir ruj ama ben mat rujları çok sevmiyorum .

    Flaşlı çekim ve flaşsız çekim hallerini görüyorsunuz.Flaşlı daha pembe alt tonlu dursa da bende öyle değil malesef.(Elimde ki kına da arkadaşımın kına gecesinden kalma :))
Son olarak instagram dan takip etmeyi unutmayın lütfen :) hayalleriminarkabahcesii instagram adım üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz :) Kendinize iyi bakın .

1 yorum:

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...