29 Haziran 2013 Cumartesi

Ürün yorumu : Flormar 07 Far Paleti

Merhabalarr :) dün hazırlamış olduğum postta hasır torbalar gösterdim size ve çoğu fotoğrafı bunlar üstünde çekeceğim demiştim.Bu günkü Ürün yorumumda ki iki resmi onun üzerinde çektim benim hoşuma gitti bakalım siz beğenecek misiniz :) ? Vakit kaybetmeden başlayalımm :)
Flormar 07 numaralı far paleti, çoğunuz biliyorsunuz ki sevgili Bilgentolis'in öve öve bitiremediği bir palet ben de bilgen abla bu kadar övüyorsa vardır mutlaka bir bildiği dedim ve aldım.Gerçekten muhteşem bir ürün  bu tonları zaten çok  seviyorum bu paleti aldıktan sonra çoğu makyajımı bu paletle yapmaya başladım diyebilirimm.
Renkler çok doğal ve mat bitişli ben mat farları çok seviyorum o yüzden bu yönü benim için zaten bir + .Ben ne kadar kaşlarımı doldurmasam da en sondaki koyu kahverengi far kaş doldurmak için ideal ayrıca farlar sürerken tozatma yapmıyor.

Renklerini ne çok iyi veriyorlar nede çok kötü yani renk vermeleri orta derece de tek eksi yanı bu diyebilirim tabi bence bir eksiklik sayılmaz çünkü onuda  biraz fazla far sürerek halledebiliriz.Aslında çoğu az çok belli oluyor ama iki numaralı olan çok doğal bir renk göz kapağıma sürdüğümde de hiç belli olmuyor onu kullandığımda bir kaç kat sürüyorum :) Fiyatı da 17 lira civarındaydı aldığınız yere göre değişiyor aslında fiyatı arada bir iki lira oynuyor :)


                                                                                                               SEVGİLERİMLEEEE :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...