28 Haziran 2013 Cuma

Ürün Yorumu : Avon Care vücut losyonları


Merhabaa :)  Yazın bu sıcakları hiç çekilmemeye başladı artık sürekli başıma ağrılar giriyor bunalıyorum sıcak havadan ben kışı daha çok seven bir insanım :) Yazın ne kadar terliyorsam aslında kışında bir o kadar üşürüm :) ama kış bana huzur veriyor. 
Yaz aylarında hiç vücut losyonu kullanmam zaten vücudum yapış yapış oluyor birde losyon sürersem daha fena olurum :) Vücut losyonlarını kışın kullanıyorum tabi aklıma geldikçe çünkü benim cildim öyle kuru bir cilt değil aslında yeterince yağlı ama bazen losyon sürmek istiyorum bu yüzden fazla vücut losyonum yok çünkü almaya gerek duymuyorum bitiremiyorum ziyan olsunda istemiyorum.


İlk olarak avon Care n vücut losyonundan bahsetmek istiyorum bu benim ilk vücut losyonum diyebilirim.

Vaat ettiği vücudu sıkılaştırmak ama tabi ki böyle bir etkisi yok zaten vücudu sıkılaştırmak kremlerle olacak iş değil spor yapmak lazım ama kim yapacak sporu :) Benim bunu almamda ki amaç hem vücudumu nemlendirsin hemde belki sıkılaştırmak için bir etkisi olur diye düşünerek almıştım .

Yapısı resimde görüldüğü gibi akıcı normal vücut losyonları gibi kokusu da ne çok kötü nede çok iyi bir koku idare eder aslında nemlendirmesi de benim cildime göre gayet iyi bunun için alınabilir bir ürün ama sıkılaştırma vaadine kanıpta almayın derim normal bir vücut losyonu çünkü.

Bir diğeri ise yine avon care n simli vücut losyonu bunun içinde çok ufak tefek simler var belli belirsiz.

Yapısı ise daha yoğun bir el kremi edasında nemlendirme konusunda çok başarılı olduğunu söyleyemiyeceğim ve kokusu da berbat tarif edilmez bir koku ya gerçekten insanın midesini kaldırıyor kesinlikle almanızı tavsiye etmem :)
Nacizane fikirlerimi okuduğunuz için çok teşekkür ederim :) Mutlu ve serin kalınn :)

                                                                                         SEVGİLERİMLEEEE :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...