27 Haziran 2013 Perşembe

Converse Maceram :)

Merhabalarr :) geçen gün hem converse almak için hemde bir iş yerine cv mi bırakmak için çarşıya çıktım ama o kadar sıcaktı ki hava keşke annemi dinliyipte gitmeseydim :) Dolmuşa bindim iş yerine cv mi bıraktım ve esparka yürümeye başladım bu arada iş yeri köprübaşındaydı (Eskişehirli olanlar bilir) yani aralarında 2-3 km yol vardır o sıcakta yürü yürü beynim döndü tabi :) Esparka geldim hemen içeri girdim flo ya gittim ve 36 numarası yoktu zaten başıma ağrı girmiş alıp eve gitme derdindeyim 36 numarasını olmadığını duyunca çok üzüldüm hemen üst kata çıktım ve arowa girdim orada ki görevli ayakkabıyı getirirken bende oturdum çantamla telefonumu yanıma koydum ayakkabı geldi denedim tamam,alıyorum dedim ve çantamı aldım kasaya doğru yöneldim kasadaki bayan fiş için isim soyisim sorarken o sırada yanına orada çalışan başka bir bey geldi ve kendi aralarında konuşmaya başladılar
-Annem yazıyor onu arayalım
-Niye annesini arayacaksın kadın nasıl ulaşsın
-Belki birliktedirler
-Evet olabilir
Tabi bu sırada adamın elinde bir telefon var ama kafam o kadar karışık ki benim telefonum olduğunu anlamadım (birde aklımdan benim telefonuma ne kadar benziyor kabı bile aynı diye geçiriyorum :) ).Converse leri  aldım çıktım cebime bir baktım telefon yok çantamı kurcaladım orada da yok tam o sırada kafama DANK! etti . Hemen içeri girdim o telefon benim sanırım dedim ve adam o sırada annemle konuşuyormuş :) tamam dedi sahibi bulundu,ama ben nasıl utandım nasıl kızardım anlatamam (tabi birde güldükleri için utandım)
Şu yavruları alabilmek için beynim pişti resmen birde o yetmezmiş gibi rezil olduğumla kaldım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...