27 Haziran 2013 Perşembe

Ürün Yorumu : NİVEA Stay Clear Tonik / Clean Deeper

Merhabalarrrrrr :) Blog yazmak sandığımdan daha da eğlenceli bir işmiş :) Lafı uzatmadan konuya gireceğim bahsetmek istediğim ürün niveanın siyah nokta ve parlama karşıtı toniği ile temizleme jeli ben bu ürünü Gratiste indirimdeyken almıştım yanlış hatırlamıyorsam 12-13 lira civarıydı ikisi ve set olarak satılıyordu.
İlk Olarak temizleme jelinden bahsedeyim aslında genel olarak iyi yüzümdeki makyaj kalıntılarını çok iyi temizliyor ve siyah noktayı önlediğini düşünüyorum ama parlamaya karşı en fazla 2-3 saat idare ediyor.

Kıvamı ise akıcı diğer temizleme jellerinden farksız içinde mavi mavi baloncuklar var ve elime ne zaman sıksam o mavi baloncuklardan en fazla 2-3 tane geliyor.Ayrıca peeling olarakta kullanılabilir onun için de içerisinde küçük küçük pıtırcıklar var ama bence varla yok arasındalar yani :) o yüzden peeling için tavsiye etmiyorum.
Ve son olarak tonikten bahsetmek istiyorum son derece vasat bir ürün  !! Sudan hiçbir farkı yok kokulu su koymuşlar içine anlayacağınız. Parlamaya karşı etkisi jelle aynı. Yüzümde kalan kiri temizliyor mu HAYIR ! pamuk hala bembeyaz duruyor halbuki ben yüzümü bile yıkasam siyah noktaların olduğu yerlerden pamuk batardı ama bunda hiçbir etki yok. Bence tek artı yanı kokusu . Sanırım ben alkollü tonikleri daha çok seviyorummm :)

NOT: resimleri telefondan çekiyorum telefonum kamerası iyide olsa odaklanma olmadığı için ışığagöre değişiyor yani iyi bir ışıklandırmada çok güzel çekerken kötü bir ışıklandırmada berbat çekiyor resimleri çekebileceğim iyi bir yer bulana kadar böyle idare edeceğim üzgünüm :(


                                                                                      SEVGİLERİMLEEEE :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...