12 Temmuz 2013 Cuma

Geçmeyen Puantiye Modası

Puantiye modası bence geçmez o kadar şık buluyorum ki puantiyeli eşyaları , kıyafetleri özellikle ev dekorasyonlarına o kadar yakıştırıyorum ki ..Bir seyde puantiye varsa benim için şıktır :)








Ne kadar güzeller.. Evin her köşesinde biraz puantiye bulunmalı bence :)

Benim gibi siyahla beyazın uyumuna aşık olan biri için siyah üzerine beyaz puantiyeler daha bir hoş :)




Tırnaklardaki şıklığına da değinmeden olmaz :) Bunlarda benden en çok yaptığım naıl art (en kolay olan bu :) o yüzden çok sık kullanıyorum )
Siz puantiye seviyor musunuz peki :)?



NOT: Resimler google görselden alıntıdır.

                                                                                           SEVGİLERİMLEE  :)
İletişim : vosbagaa@gmail.com
Bloglovin : Vosbagaa

2 yorum:

  1. Merhaba canım,
    Hemen geldim ve bloğunu çok beğendim. Artık ben de takipçinim. Sevgilerimi bıraktımmmm.....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğendiğinize :) Hoşgeldiniz blogumaa :)

      Sil

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...