10 Temmuz 2013 Çarşamba

Oje : Golden Rose 201

Merhabaaa :) Bu gün sizlere benim rengini çok beğendiğim ama beyaz tenli olduğum için tırnaklarıma bir türlü yakıştıramadığım Golden Rose'n 201 numaralı ojesinden bahsedicem. Aslında fazla söze gerek yok eger esmer biri iseniz tam sizlik sür ve çık ! Elleri o kadar kibar gösteriyor ki ben bayılıyorum ama kendime yakıstırmıyorum :(
 Fotograf kalitesi için kusura bakmayın telefonumun ayarlarını yapmadan çektiğim için ellerim bir garip çıkmış :)
                                               Sizce de çok hoş bir renk değil mi :) ?




                                                                                                   SEVGİLERİMLEEE :)


İletişim : vosbagaa@gmail.com
Bloglovin : Vosbagaa


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...