9 Temmuz 2013 Salı

Ürün Yorumu : Dıadermıne Parlamayı Gideren Nemlendirici Krem

Merhabalarrr :) Bir kaç gündür post yazamıyorum su aralar tercih dönemi malum birde ayın 13 ünde Kara Kuvvetleri Astsubay MYO ' nun mülakatlarına gideceğimm benim için dua edin gerçekten çok istiyorum olmasını mülakatlardan sonra bunun için bir post yazmayı düşünüyorum. Beni mazur görün ayın 18 ine kadar tabi ki yazmayacağım demiyorum yazacağım ama her gün olmayacak :( Birde ramazan geldi Hoşgeldi :) Herkese allah sabır versin şu sıcak havalarda birde günler o kadar uzun ki nasıl dayanılır bilemiyorum .
 Evvveett bu gün bahsedeceğim ürün  Dıadermıne'nın  parlama karşıtı yüz kremi.Ben bunu Gratiste indirimdeyken almıştım aslında Olayın bir kremini alıyordum bir baktım bunlar indirimde birde ikili ürün tek olay fiyatında dedim alayım.
Tekinin kutusunu attım aslında atmam genelde kutuları ama buna sinir oldum zor açıyorum filan senle mi uğraşıcam deyip atıverdim :) Onun dışında görüntüsü diğer yüz kremleri gibi kokusu bence gayet hoş hafif bir kokusu var.
Rengi pembe bir renk ben çok beğeniyorum :) Ama gelin görün ki insan ne kadar yağlı bir cildi olsa da nemlendirme istiyor ben kesinlikle bir nemlendirmesini görmedim . Parlama sorununa ise evet bir yere kadar 3-4 saat götürüyor insanı . Benim T bölgem son derece yaglıdır  beni 3-4 saat idare ediyor bir kreme göre iyi aslında.
Ben uygularken parmagıma yukarıda gördüğünüz kadar alıyorum ve yetiyor oldukça bereketli bir ürün yani :) aslında çabuk bitsin istiyorum daha ikinci kutusu var :) ama belki onu hediye ederim bilemiyorum. Fiyatı ise ikisi birlikte 18 idi sanırım yanlış hatırlamıyorsam ama şu anda tekli fiyatı bu şekilde beğendiyseniz eger indirime denk getirip almanız daha avantajlı :)

     

NOT : İçeriğinde paraben var mı yok mu bir bilgim yok.

                                                                                                        SEVGİLERİMLEEE :)




İletişim : vosbagaa@gmail.com
Bloglovin : Vosbagaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...