4 Temmuz 2013 Perşembe

The Oil Cleasing Method / Yağ İle Yüz Temizleme Yöntemi

Merhabalaaarr :) Daha önce hiç duydunuz mu bilmiyorum ama yağ ile yüz temizleme yöntemi diye bir şey var sanırım çivi çiviyi söker mantığıyla ortaya konulmuş :) İlk duyduğum da baya bir garipsemiş olsam da hemen denedim ve 1-2 aydır uyguluyorum acayip memnun kaldım. Uyguladıktan sonra yüzümden elimi çekesim gelmiyor müthiş bir yumuşaklık hissediyorum sanırım yağdan dolayı.

 Her hangi bir yağ (kayısı çekirdeği yağı , hint yağı, zeytinyağı vs. )olabilir yani yüzünüze uygun yağı sizin bulmanız isteniliyor ama genelde zeytinyağı ile yapıyorlar. Ben de zeytinyağı kullanıyorum ve memnunum ama kayısı çekirdeği yağıyla da denemek istiyorum.
 Gelelim uygulamaya ;
 Öncelikle kullanacağınız yağı bir güzel yüzünüze ellerinizle daireler çizerek masaj yaparak sürüyorsunuz.(Kaş, göz, dudaklar her yer dahil )
  daha sonra sıcak bir su hazırlıyorsunuz elinizi sokabileceğiniz sıcaklıkta olsun.( !!! Su ılık yada soğuk olmayacak)
  suyunuzu hazırladıktan sonra yüzünüz için kullanabileceğiniz temiz bir havluyu suya batırıyorsunuz ve havluyu sıkıp yüzünüze koyuyorsunuz daha sonra havlunun üstünden ellerinizle yüzünüzün her bölgesine bastırıyorsunuz ve hafifçe bastırarak yüzünüzü siliyorsunuz tekrar havluyu suya sokup bu işlemi tekrar ediyorsunuz. Son olarak isteğe bağlı tonikle veya gül suyu ile yüzünüzü silebilirsiniz .( Ben arada bir siliyorum bazen cildimde ki yumuşaklığa kıyamıyorum çünkü :) )

 Öyle havluyu yüzünüzde 5-10 dk bekletmeyin işlem oldukça kısa sürüyor zaten .
 Vaat ettiği şey ise siyah nokta ve sivilcelerden arınmış bir cilt. Evet gerçekten vaadini yerine getiriyor burnumdaki siyah noktalarda gözle görülür derecede bir azalma oldu ve bu beni çok mutlu etti :) Cildimi ışıl ışıl ve yumuşacık yapıyor. Ben hafta 1 defa uyguluyorum ama siz 2 hatta 3 defa bile uygulayabilirsiniz. Düzenli bir şekilde uyguladığınızda yüzünüzde ki değişimi göreceksiniz :)


NOT : Daha ayrıntılı bir bilgi için google amcayı ziyaret edebilirsiniz ve youtube daki videolara göz atabilirsiniz.

                                                                                        SEVGİLERİMLEEE :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...