6 Ağustos 2013 Salı

Katıldığım çekilişler # 2

Nimostylo ' nun çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz :) (Bitti )

Marsta Düşen Kadın ' nın çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz :) ( Bitti )
LensMakyaj' ın çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz :) ( Bitti )
Kitaplarımolmadanasla' nın çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz :) (Bitti )
Kitapkurduböjük 'ün çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz :) (Bitti )
Bademlebuduk ' un çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz :) (Bitti )
Aylin'in Kozmetik Günlüğü 'nün çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz. (Bitti )
********-********-*********-********-*********-********-********-******-*******-***

Deniz Havası'nın çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz. ( Bitti )

********-********-*********-**********-********-*********-*********-********-******
 Serap Tan 'ın çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz ( Bitti )
Cipsyiyemeyenadam'ın çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz ( Bitti )
(Harika bir kodak fotoğraf makinesi hediye ben bayıldım siz de bir şansınızı deneyin )
Pınky Fashıon 'unun çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz ( Son Katılım 30 Eylül )
Gök Delindi Tasarım Yağıyor ' un çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz ( Bitti ben kazandımmm :) )

2 yorum:

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...