18 Temmuz 2013 Perşembe

Konuk Yazar : Güzellik Dünyası

Evvvet bu günkü konuk yazarım bu etkinliği gerçekleştirmemizi sağlayan güzellik dünyası blogunun iyi kalpli sahibesi sena :) Bakalım sena bize neden bahsetmiş :)
Hoop
Merhabalaar J
Size geçenlerde A101den aldığım Dıedermıne yüz kreminden bahsediceğim.
Kremin ph gördüğünüz gibi 7 , yağlı ciltler için parlama karşıtı nemlendirci krem.
Kremi alalı çok uzun bi süre olmanı ama baktım çok hoş bi krem zaman kaybetmeden yazıyım istedim.
Gelelim bu nemlendirici neden sevdiğime :
·        İnce yapılı bi krem . Yağlı , yoğun bi yapısı yok yani bu benim  bir yüz nemlediricisinde aradığım en önemli özellik.
·        Ciltde kolay emiliyor.
·        Kokusu hafif bir koku ve güzel bir koku.
·        Nemlendirmesi gayet başarılı.
·        Fiyatını hatırlamıyorum ama en fazla 8 tldir. Bu uygun fiyatlı bi ürün.
·        Çok büyük ürünleri sevmiyorum bu üründe zaten 50 mllik bir ürün.

Ee daha ne olsun :D 
Beğeniyorum, tavsiye ediyorum, kendinize iyi bakın diyorum.
Beni taki etmeyi unutmayın ki yazılarımı sizinle paylaşabiliyim takip için  http://sncnnnr.blogspot.com/
Kocaman sevgileeer J


1 yorum:

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...