18 Temmuz 2013 Perşembe

Ürün Yorumu : Glıss Haır Repaır 220c

Merhabalarrr :) İki gündür konuk yazarlarım vardı paylaşım yapamıyordum şimdi sıra benim paylaşımlarım da heyoooo :) Şaka bi yana yazı yazmayı özledim siz her ne kadar okuma listeleriniz de beni göremeseniz de ben buradayımmm ! Hala yazıyorummm :)
Bu gün Glıss Haır repaır 220c den bahsedeceğim evet bu ürün saçları 220c ısıya kadar koruya bildiğini söylüyor bir ara deli gibi 230c de saçlarını düzleştirmiş ve yakmış biri olarak kulağa hoş geliyor ama benim gibi cahillik yapıpta yanmış saça kullanıp aaa hiçbir etkisi yokmuş bunun deyip bir köşeye atmayın ! Yanmış, kırılmış saçlara kim çözüm bulmuş ki bu ürün bulsun ..


Saçlarımı kestirdikten sonra bir süre düzleştirmeyeceğim desem de kısa saça başka model veremeyeceğim için düzleştirmiştim ve bu ürünü kullanmıştım sürekli düzleştirdiğim için yine 230c de çok fazla koruyamıyordu(ee napsın ürün artık 230c ye dayanmış bir süre) daha sonra saçlarım omuzlarıma kadar uzamalarını bekleyip uçlarından kestirdim ve düzleştirmeyeceğime söz verdim şimdi sürekli düzleştirmiyorum genelde kendi haline bırakıyorum ama özel günlerde veya kendimde bir değişiklik istediğim de düzleştireceğim zaman bu ürünü kullanıyorum ve tabi ki 230c de düzleştirmiyorum  bu şekilde gerçekten etkisi büyük saçıma zarar vermiyor.


Kapağı yukarıda görüldüğü gibi bence sıkma kolaylığı sağlamıyor hatta ben eşit dağıtamıyorum bu yüzden . Kapağında kilidi bulunuyor bu artı bir özelliği zira evde küçük bir afacan dolanıyor eline ne geçirirse ağzına götürüyor.
*Saçlarıma sıktıktan sonra saçlarımı ıslatıyor bu yüzden sıkıp kurumasını bekliyorum (çünkü ıslak saç yanmaya daha müsait ) kuruduktan sonra düzleştiriyorum ve saçı sertleştiriyor kuruduktan sonra tarıyorum birde.
*Eğer duştan sonra saçlarınızı kurutma makinesi ile kurulayacaksanız nemli saça sıkıp o şekilde kurutmanız tavsiye ediliyor her türlü ısıdan koruması amacıyla ben genelde bu şekilde kullanmıyorum saçlarımın kendi kendine kurumasını bekliyorum.





                                                                                       SEVGİLERİMLEEE :)

İletişim : vosbagaa@gmail.com
Bloglovin : Vosbagaa                                                                                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...