19 Temmuz 2013 Cuma

Konuk Yazar : ModabenveKozmetik

Merhabaaa :) Yine bir konuk yazarla karşınızdayım etkinliği biliyorsunuz artık bu günkü konuk yazarımız ModabenveKozmetik bu güzel blogu takip etmeyi unutmayın :)! Bakalım bize hangi üründen bahsetmiş ;

Herkese Merhaba!
Böyle bir etkinlikte bulunmaktan ve böyle güzel bir blogda konuk yazar olmaktan dolayı çok mutluyumJ
Ben bu yazımda sizlere Rimmel London’ın 100 kisses isimli Lip Tint + Lip balmından bahsedeceğim. Bendeki rengi 100 Endless Blossom.


Bu ürünün bir tarafı keçeli kalem tarzında ruj diğer tarafı ise dudak nemlendiricisi.


Ürünün artıları :
-         Paketlemesi çok güzel.
-         Yanınızda taşıması kolay ( Normal keçeli kalemden ayırt edilmesine imkan yok J )
-         Fiyatı uygun ( 14.90 TL gibi bir fiatı var. )
-         Kesinlikle bulaşma yapmıyor. Şöyleki kıyafetinize bulaşacak oraya buraya bulaşacak gibi bir korku yok. Bence kıyafet  alışverişine çıkarken bu tarz birşeylazım J
-         Çok çok doğal duruyor. Dudağınız üzerinde rujlar gibi katman halinde durmadığı için kendi dudağınız gibi duruyor.

Ürünün eksileri:
-         Dudaklarda bir miktar kurutma yapıyor.
-         Dudak nemlendiricisi kısmı bence çok işe yaramıyor. Nemlendirmiyor pek ve biraz yapış yapış.
-         Keçeli kalem gibi olduğu için hani normal gazlı kalemi dudaklarınıza sürüyomuşsunuz hissi varJ İlk kullanımlarda biraz değişik hissediyorsunuz ama alışınca sıkıntı yokJ
-         Kokusu baya kötü J Keçeli kaleme yakın diyebiliriz. Ama benim gibi kokuya bu kadar hassa biri bile çok rahatsız olmadıysa birşey olmaz J Dudakta kesinlikle kokmuyor sadece keçeli ucu koklayınca kötü bir koku alıyorsunuz.
Bayağı uzun oldu J Benim fikirlerime gelince ben bayıldım. Makyajda her zaman doğallıktan yana olduğum için bu “lip tint”in dudakta duruşuna ve rengine bayıldım. Yanımdan ayırmıyorum. Bendeki rengine bakalımJ


Sizcede çok güzel değil mi? J
Etkinliği başlatan Güzellik Dünyasına ve destek olan, beni konuk eden blogger arkadaşıma çok teşekkür ederim J
Sizde destek olmak isterseniz etkinliğimize katılın. Siz bizim yazılarımızı yayınlayın bizlerde sizin J
Veeeee beni takip etmeyi unutmayınJ
Modabenvekozmetik.blogspot.com
İletişim için: modabenvekozmetik@gmail.com
İnstagramdan takip etmek için : @tuubafrkn


Daha fazlası için bloguma J

2 yorum:

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...