17 Ağustos 2013 Cumartesi

Minnacık bir alışveriş ..

Merhabalar . Şu sıralar buraları ihmal ettiğimi biliyorum öncellikle kusura bakmayın ama geçerli sebeplerim var. Ağustosun 25 inde abimin düğünü var e tabi bir sürü alışveriş yapılıyor çarşıdan eve gelmez olduk resmen birde çarşamba günü babaannem vefat etti .Çok yaşlı idi neredeyse son 6 aydır acı çekiyordu artık alzheimer başladı kimseyi hatırlamaz olmuştu. Salı akşamı fenalaşmış herkes başında beklemişti daha sonra biz evimize geldik annem başında kalmıştı sabah annem dinlenmek için eve geldiğinde halam aradı ve vefat ettiğini söyledi. Ben kendimi bildim bileli babaannemle aynı oda da kalırdık kavgalarımız bile olurdu .. Şimdi oda da bir boşluk var gibi geliyor..
*Tabi diyeceksiniz ee düğün ne oldu diye.. Ölüm de bizim düğün de bizim her şey ayarlandı ev tutuldu döşendi davetiyeler dağıtıldı düğünün olmaması imkansız ama Allahtan babaannemin yedisi dolmuş olacak o zamana kadar. Bir de biz kıyafet ve ufak tefek alışverişleri bayramdan sonra  yaparız diye bırakmıştık . Babaannem ölünce işlerimiz iyice birbirine dolandı ama onları da mecbur almalıyız o yüzden sabah taziyeleri alıyoruz akşam üstü çarşıya çıkıp alışverişimizi yapıyoruz ve ben düğün olup bitesiye kadar buralarda olamayacağım :(
O yüzden aldığım bir kaç parça şeyleri göstermek istedim sizlere . *Biliyorsunuz ki kendime alışveriş yasağı getirdim ama az kalsın bu gün yasağıma uymuyordum elim sürekli kozmetiklere gidip duruyordu zor zapt ettim kendimi. Bana lazım olan şeyleri aldım öyle çok fazla bir şey yok . Bakalım neler almışım ;
Perfect Purity Ağız Çalkalama Suyu : Fiyatı çok uygundu o yüzden elim gitti birde yeşil olanı vardı ama ben bunu tercih ettim. Şuana kadar bir defa kullandım kokusu çok ağır geldi ve dilimi biraz yaktı belki ilerleyen zamanlarda alışırım.(Gratisten alındı )
Signal White Now Diş Macunu Ve Diş Fırçası : Bu diş macununu daha önce de kullanmıştım nedense bu diş macununa acayip bir sempati besliyorum :) Çok severek kullandım kendisini ve diş fırçası da çok hoşuma gitti açıkçası . İyi bir diş macunu arıyorsanız kesinlikle bir şans verin . (Gratisten alındı.Şu anda indirimde diş macunu ve diş fırçasıyla birlikte 8.75 denemek için iyi bir fırsat bence ! )
Golden Rose Paris 151 : Düğün için alındı elbiseme en uygun renkti . Tek parmağımda denedim ilk katta iyi renk verdi ama asıl rengini iki katta veriyor.(Gratisten alındı. )
Beauty Formulas Cleansing Nose Pore Strips / Siyah Nokta Bandı : Şu ana kadar 1 defa kullandım açıkçası ben beğendim gayet iyi temizledi siyah noktaları tabi tamamını çekmedi içinde altı tane var hafta iki defa kullanılsa 3 hafta gidecek bir ürün. Aslında kömürlü olanını alacaktım artık beni tanır oldunuz alırken arkalarını okuma gibi bir özelliğim yok ! Satıcı bayan geldi yanıma arkalarına baktı (Tabi bayan arkasına bakınca benim jeton düştü keşke bende baksaydım diye :) ) bunu önerdi bende tamam dedim aldım ama bir daha ki sefere kömürlüsünü alacağım.(Watsonstan alındı.)


*Benim ihtiyaç alışverişim şu anlık bu kadar.Okuduğunuz için teşekkür ediyorummm :) Bir - İki hafta sonra tekrar buralardayım (Zaman bulursam arada bir şeyler yazarım ).




                                                                                          SEVGİLERİMLEEE   :)



İLETİŞİM : vosbagaa@gmail.com
BLOGLOVİN : Hayallerimin Arka Bahçesi

6 yorum:

  1. Öncelikle başın sağ olsun.

    Alışverişin ve düğünde hayırlı olsun.

    çok garip duygular yaşıyorsun bence.

    Allah yardımcın olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederım. Evet sevınc ve uzuntu bır araya karıstı acıkcası. Allah herkesin yardımcısı olsun ..

      Sil
  2. Merhabalar, Bloğunuzu çok beğendim, izlemeye aldım, bana da beklerim:http://birdevamfilmigibi.blogspot.com/ güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim. Bende blogunuzu izlemeye aldım . Sevgilerimle..

      Sil
  3. Perfect Purity Ağız Çalkalama Suyunu bende kullanıyorum colgateden daha az acı diye tercih ettim.Bakalım uzun vade de fikrim ne olacak:)
    http://hayatkolik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsınız :) plak koruması fılan yokmus ben daha yenı arkasını okudugum ıcın gec fark ettım :)

      Sil

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...