12 Ağustos 2013 Pazartesi

Ürün Yorumu : Flormar Pretty Compact Pudra

Merhabaaa :) Nasılsınız ? Bayramı da geçirdik hayırlısıyla çoğumuz iş başı yaptı bile moraller bozulmuştur tatilden sonra işe gitmek hiç iyi gelmez insana :) Öyle böyle derken bayramı da geçirdik bizde de düğün hazırlıkları hızlanmaya başladı iki hafta kaldı zaten herkes telaş içinde bu abim de evlendikten sonra evde krallığımı kurmayı düşünüyorum :)
* Bu gün sizlere flormarın  pudrasından bahsedeceğim. Fiyatı gayet uygundu o yüzden almıştım ama hiç beğenmedim bence o fiyat buna fazla bile !
Yüzüme sürdüğüm de makyajı sabitlemek bir yana suratıma un sürmüşüm gibi oluyorum (undan kastım bembeyaz olmam değil ! ) yani daha sonra elimle dağıtma gereği duyuyorum  çünkü yüzümde ilk sürdüğüm yerde yapışıp kalıyor ve bütün pudrayı oraya sürmüşüm gibi bir görüntü oluyor anlayacağınız   yüzüm de ton farklılıkları yaratıyor.
* Ben deki rengi 198 aslında rengi bana tam uyabilirdi oldukça açık bir renk ama biraz sarı kalıyor sanırım ben pembe alt tonluyum  bu yüzden iyi dağılmayınca ton farkını siz düşünün.
*Uygulamak için sünger vs. yok.
(Resimde elimle dağıttım pudrayı )
*Kapatıcılık konusunda çokta başarılı değil fondöteni sabitlemek için uyguladığınız da az bi kapatıcılık sağlıyor.
*Kalıcılık ise 3-4 saat idare edebilir ama tabi ki bu süre zarfında benim ağız bölgemden , alnımdan silinmiş olduğu için acayip çirkin duruyor tazelemem gerekiyor zaten birde yüzümün belli bölgelerinde toplanıyor tazelemezsem daha da berbat bir görüntü alıyorum.
*3-4 saat içinde benim burun çevremde parlamalar başlıyor.
Bir daha kesinlikle almayacağım bir ürün ! ya rimmel london stay matte almayı yada şurada bahsettiğim maybeline affinitone almayı düşünüyorum.




                                                                                                SEVGİLERİMLEEE  :)


İLETİŞİM : vosbagaa@gmail.com
BLOGLOVİN : Hayallerimin Arka Bahçesi

3 yorum:

  1. canım ben bunun koyu rengını allık olarak kullanıyrmk 2 yıldır ve allık olarak gayet basarılı bırde ole denemelısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek başına kullanamayabilirim allık olarak çünkü çok koyu değil :( Ama bir şekilde değerlendireceğim artık :) Teşekkür ederim güzel fikrin için :)

      Sil
  2. Bende kullanıyorum ve biraz açık bir ton almışım o yüzden biraz açık duruyor. Hele yazın bronzlaşınca hiç kullanamadım. Ama kışın yeniden kullanmayı düşünüyorum. Renk haricinde ben memnunum yani.
    Maybeline affinitone de var bende. Onun fondöteni de var. Bir deneyebilirsin. :)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...