5 Ağustos 2013 Pazartesi

Ürün Yorumu : Orıflame Studio Artist Concealer

Merhaba :) Bu gün sizlere oriflame'in kapatıcısından bahsedeceğim . Bu kapatıcı likit bir kapatıcı genelde göz altlarıma kullanıyorum kendisini. Benim gözaltlarım da çok fazla morluk yok aslında ama bazen kullanma gereği duyuyorum.
10 ml'lik bir ürün bir kapatıcıya göre gayet iyi aslında beni uzunca bir süre idare edicek.
*Ucunun bu şekilde sivri olması ise istediğiniz miktarda ürünü almanızı sağlıyor.
*Çok az bir miktar benim için yeterli oluyor.
*Kapatıcılığı orta seviyede öyle çok çok yüksek bir kapatıcılığı yok açıkçası.
*Gözaltlarıma birikme yapmadı şu ana kadar.
*Kalıcığı ise 4-5 saat gidiyor.
*Bazen sivilcelerimin üzerine sürüyorum kızarıklıkları belli olmuyor bu yüzden benim için iyi bir ürün oldu diye bilirim .
*Kapatıcılığını daha iyi görebilmeniz için parmağım ufak bi kan toplamıştı onun üzerinde de denedim.
*Benim rengim Light bana tam uyuyor.




                                                                                              SEVGİLERİMLEEE  :)

İLETİŞİM : vosbagaa@gmail.com
BLOGLOVİN : Vosbaga

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...