3 Ağustos 2013 Cumartesi

Güzel Bir cilt İçin 10 Pratik Bilgi # 4

Tekrardan merhaba :) Bu günün 3. yazısı ile karşınızdayım bu gün çalışkan bir blogger olmak istedim :) Beni Takip edenler bilir sizler için pratik bilgiler araştırıyorum ve çoğunu bende kendimce uygulamaya çalışıyorum . Bilgileri kendim yazmıyorum veya uydurmuyorum internette ki sitelerden sizler ve kendim için araştırıyorum benim için faydalı olabilecek şeyleri sizlerle paylaşmaktan da büyük bir mutluluk duyuyorum sonuçta herkes kendisi için yararlı olabilecek onlarca şey kullanıyor doğal yada kimyasal. Bunlar ise size yardımcı olabilecek kısa ve pratik olan bilgiler :) Bu gün ki pratik bilgilerimiz nelermiş ;
Herkes cildinin parlak , gergin ,pürüzsüz ve yumuşak olmasını ister bunun içinde sizlere ufak bir araştırma yaptım hep birlikte bakalım ;

1- Genel yüz temizliğinde kullanılan maskelerden peeling etkisine sahip olanlar , bu sayede ölü hücreleri ortadan kaldırarak derinlemesine temizlik sağlıyor.
2-Yüzünüzü tazikli su ile yıkayın. Bu şekilde yapılacak duş ofislerin açtığı cilt stresinizi azaltır.
3-Ayaklarınızın parmak uçları , yüzünüze sinyal gönderir. Alnınızda oluşacak kırışıklıkları önlemek için ayak parmaklarınızın üst kısmına düzenli aralıklarla sertçe bastırın.
4-Cildinizi nemlendirin. Yeni çıkan bir çok nemlendirici gün boyu etkiye sahip. Proteinli ve bitki özlü olanlar ise cildi aktif hale getirip üzerinde koruyucu bir tabaka oluşturmasını sağlıyor.
5-Yüzünüzü haftada iki defa kremleyerek 5 dakikalık masaj uygulayın.Bunun için parmaklarınızı kullanarak oval hareketlerle çeneden yanaklara,alın ortasından dışa doğru, burun yanlarından alnın ortasına doğru inip çıkarak masaj yapın. Ağzınızın çevresini yukarı doğru hareketlerle ovun.
6-Gece saat 1'den önce güzellik uykusuna yatmayı ihmal etmeyin.Bedenimiz özellikle ilk uyku saatlerinden gece yarısına doğru büyüme hormonları üretir. Bu hormonlar ise hücre yenilenmesini hareketlendirir.
7-Koku kompresleri cilt ve duyuları canlandırır. Dörder damla limon ve selvi ağacı özünü ve iki damla ardıç yağını, iki litre kaynar su içine koyun. Özel yüz havlunuzu bu karışımın içine daldırın ve yüzünüze sürün.
8-Patates masajı cildi tazeler ve dinlendirir. Öncelikle çiğ patates dilimlerini 10 dakika buzdolabında bekletin. Cilt temizliğinizi yaptıktan sonra, soğumuş patates dilimleriyle yüzünüze masaj yapın.15 dakika boyunca patateslerin suyunun cildinize etki etmesini bekledikten sonra yüzünüzü yıkayın.
9-E vitaminin bulunduğu kremler hücrelerin gerilimini azaltır.Ultraviyole ışınlarının, atık gazların,nikotinin oluşturduğu saldırgan serbest radikaller cildin zamanından önce yaşlanmasına neden olur. E vitamini cildi bu zararlı etkenlerden koruyup nemlendirir.
10-'Şikaku' baskısı herhalde bir çoğunuzun yabancı olduğu bir kelime.Bu basit egzersiz gergin yüz kaslarını yumuşatmaya yarıyor.Söz konusu baskının uygulanacağı enerji merkezi ,göz bebeğinin hizasında göz altlarındaki kemikler üzerindedir.Bu bölgeye en az 5 saniye süresince parmaklarınızla bastırın.


NOT : Bu bilgiler www.kadınvekadın.net 'ten alınmıştır.Sitede 20 bilgi bulunmaktadır bana en uygun olan bilgileri düzenleyerek yazdım. Orjinaline bakmak için tıklayınız.

* Başka bir siteden bulduğum diğer bir bilgi bunu özellikle paylaşmak istedim çünkü gerçekten inanıyorum :) Ve benden de bir bilgi olsun .* Kayısı çekirdeği yağı cilde çok iyi geliyor 11. madde de yazanların çoğunu sağlıyor :) ben sıkça kullanıyorum kendisini ..

11- Lekesiz bir cilt için 8 tane kuru kayısı : A vitamini , cilt ve saç sağlığı için son derece önemli. Cilt tonunu düzenliyor , güneş lekelerini gideriyor , sivilce ve izlerine de çok iyi geliyor. Nemlendirici cildin elaksiyetini artırıyor.Böylece cildin sıkı ve gergin olmasına katkıda bulunuyor.Aynı zamanda da hücre yenileyen antiaging özelliğine sahip.


Bol bol su içmeyi de Unutmayınnn  !! :)

                                                                                                  SEVGİLERİMLEEE  :)

İLETİŞİM : vobagaa@gmail.com
BLOGLOVİN : Hayallerimin Arka Bahçesi

1 yorum:

  1. Thаnk уou for shаrіng youг info.
    Ι trulу appгеciаte уour efforts and I will be waiting for your next poѕt thаnκ you οnce again.


    Also vіsіt my website ... pratik bilgiler kitabı

    YanıtlaSil

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...