3 Ağustos 2013 Cumartesi

Ürün Yorumu : Rimmel London ScandalEyes Mascara

Merhabaa :) Ramazan ayını bitirmek üzereyiz bayrama da çok az kaldı :) Şimdi nerede o eski bayramlar diye konuya girmek isterdim ama çok fazla bilmiyorum eski bayramları yaşımdan ötürü :) Ama çocukluğumdan hatırladığım kadarıyla daha bi güzeldi eskiden :)
Herkes bayram hazırlıklarını yapmaya başladı baklavalar , sarmalar vs. ramazan ayından sonra midelerinize fazla yüklenmeyin !
*Bayram da güzelce giyindikten sonra birde makyaj var tabi ki vazgeçilmezimiz :) Ben de sizlere güzel bir mascaradan bahsetmek istiyorum benim için aslında makyajın en önemli yeri rimel , mascara dır ! Makyajı o tamamlar.
Sizlere benim çok severek kullandığım bir mascaradan bahsetmek istiyorum. Bu mascarayı çok beğenerek almıştım iyi ki de almışım !



*Kirpiklere çok güzel volume veriyor dolgun dolgun gösteriyor kirpiklerimi :) Uzunluk istiyorsanız size göre bir mascara değil ! Çok uzatmıyor kirpikleri kendi uzunluklarında bırakıyor .

*Fırçası tombik fırçalardan aslında böyle fırçaları pek sevmiyorum ama bu gayet başarılı !
*Kirpiklerimi 2 katta yapıştırmıyor . 3. katını denemedim hiç..
*Bu sanırım benden kaynaklanıyor .. Her rimelim de , mascaram da olduğu gibi ben bunu sürerken de göz kapağıma bulaştırmayı başarıyorum :)
Fiyatı 15 liraydı watsonslar da bulabilirsiniz .




                                                                                              SEVGİLERİMLEEE  :)

İLETİŞİM : vosbagaa@gmail.com
BLOGLOVİN : Hayallerimin Arka Bahçesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...