5 Ekim 2013 Cumartesi

Dizi Önerisi : The Vampire Diaries ( Bol Spoiler İçerir )

Merhaba. Blogumun adını değiştirdikten sonra ki ilk postumu yazıyorum hayırlısıyla. Yabancı dizi eskiden hiç izlemezdim ben taa ki True Blood la tanışana dek .. True Blood'u bitirdikten sonra  başka vampirli diziler var mı diye bakınmaya başladım açıkçası çoğu dikkatimi çekmedi ama aralarında bir tanesi vardı ki iyi ki izlemişim diyorum The Vampire Diaries !! Evvet tam bir ergen vampir dizisi (tabi bu benim deyimim)  .Liseye giden insanlar arasında geçiyor konu genelde ve her bölümde mutlaka okulu gösteriyorlar .
 Doğrusu ilk izlemeye başladığım da hiç sarmadı bu film beni çünkü gerçekten ilk bölümleri berbat ! Ben 9-10 bölüm atlayarak izlemeye başladım diziyi ,eğer siz başlayacaksanız ilk sezondan birinci bölüm ve sonuncu bölümü izleyerek diziye devam edebilirsiniz.

Elena liseye giden genç bir kızdır ve anne babasının ölümü onu çok etkilemiştir diye tabi ki konuya girmeyeceğimmm :)  Şu resimde gördüğünüz kız Elena baş rol oyuncularından birisi bu kız hayatına devam etmeye çalışırken Stefan bu kızın okuluna kayıt yaptırıyor aynı sınıfta okumaya başlıyorlar .
   Stefan : İnsan kanı içmeyen , insanlarla birlite yaşamaya çalışan bir vampir.
Tam bunlar yakınlaşmışken Stefanın kardeşi olan Damon çıkıp geliyor.
  Damon : Hayvan kanıyla beslenmeyi red etmiş İnsan kanıyla besleniyor ama insanları öldürmeden onları etkileyerek onların kanlarını içiyor.(Filmde kötü karakter ama ben onun içinde ki iyiliği biliyorum yaaa :))
 Stefan ile Elena dizinin ilerleyen zamanlarında sevgili oluyorlar Fakat dizinin son sezonuna doğru işler çok karışıyor yoksaaaa , evvvveet doğru düşündünüz Elena ve Damon sevgili oluyor  bence çok yakışıyorlar zaten böyle olması çok çok iyi oldu :)

 Tabi olay sadece bu şekilde gelişmiyor 5 sezon boyunca neler oluyor neler mutlaka izlemeniz gereken bir dizi 5 .sezon ilk bölümü yayınlanmış bilee hemen izlemem lazım :)

Ah keşke Türklerde böyle diziler çekmeye başlasa..

Bol bol spoiler içeren bir tanıtım oldu ama başlığa da yazmıştım zaten :) Biraz heyecan olmadan bir dizi izlemeye başlanılmaz :) Olayların nasıl geliştiğini merak ediyorsanız hemen izlemeye başlayın :)







                                                                                     SEVGİLERLEEE  :)


İLETİŞİM : vosbagaa@gmail.com
BLOGLOVİN : Hayallerimin Arka Bahçesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...