9 Ekim 2013 Çarşamba

Ürün Yorumu : Oriflame Veryme Fat Lash Black Out Macara

Merhaba.Bir süredir yazı giremiyordum bloga halletmem gereken işlerim vardı onlarla uğraşıyordum o yüzden yazı yazacak vaktim olmuyordu bu gün boş vakit bulmuşken hemen bir post yazayım dedim.Size bahsedeceğim ürün oriflame'in  masacarası.


Aslında bu ürünü çok beğenmedim ben çünkü yapısı aşırı derecede sıvıydı kirpiklerimi sadece boyuyordu ne bir uzatma ne de bir volum verme gibi bir çabası yoktu, çok yavaş kuruyordu , iki kat sürünce de anında yapışıyordu kirpikler.Ama ürün hafif hafif kurumaya başlayınca iki katta istediğim görüntüyü elde eder oldum ama yinede çok verim almış sayılmam. Daha yoğun bir siyah olduğu iddia ediliyor ama bence çokta fark yok.


Ürünün fırça yapısı aslında çok güzel kirpikleri ayırmak için ideal gibi gözüküyor ama yapısı yüzünden kirpiklerimi yapıştırdı. Fırçanın üst kısmında (ben gösteremedim) alt kirpikler ve dipteki kirpikler için kıllar var sürümü kolaylaştırdığını vaat ediyor ama ! ürün oraya toplandığı için çokta kullanışlı değil.
Maskarayı bitirdim şu anda kirpiklerime rimel sürdükten sonra rimelin üstüne kirpiklerimi ayırsın diye kullanıyorum. Genel olarak beğenmediğim bir ürün oldu ilk başlarda çok kullanışlı değildi kurumaya başlayınca tam kıvamına oturuyor ama ondan sonrada çabuk bitiyor zaten.






                                                                                               SEVGİLERLEE  :)



İLETİŞİM : vosbagaa@gmail.com
BLOGLOVİN: Hayallerimin Arka Bahçesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...