10 Ekim 2013 Perşembe

Katıldığım Çekilişler #5

Merhabalar. Bundan sonra katıldığım çekilişleri her ayın onunda yazmayı planlıyorum.Çünkü katıldığım çekilişler serisinin arası çok uzun olduğunda post çok gerilerde kalıyor bende kendimi çekilişi tanıtmamış gibi hissediyorum. Sürekli de çekiliş yazısı görünsün istemiyorum blogumda çünkü çekiliş için açılmış bir blog değil. Bende bu yüzden her ayın onunda katıldığım çekilişler serisi yazacağım böylece sizlerde o ay katıldığım çekilişleri görebileceksiniz.

Kozmetik Aynası'nın çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz.( Son Katılım Tarihi Belirtilmemiş )
Miss.Poine 'nin çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz ( Son Katılım 25 Kasım )
Bir Bhyln'nin çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz ( Son Katılım tarihi belirlenmemiş )
Özlemle Kelebeketkisi'nin çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz.(Son Katılım 23 Kasım )

Mamontenka'nın çekilişi için BURAYA tıklayabilirsiniz. ( Son Katılım Belirtilmemiş)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GABRİNİ HIGLIGHT VS MARY LOU MANİZER

Selaaam kuzuşlarımm :) The Balm Mary Lou Manizeri görmeyen adını duymamış olan yoktur diye düşünüyorum :) Ben dde kendisine çok geç sahip ol...